Dashboard Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Kostar 2000 att beställa från tyskland. Funderar på att slå till. Eller vad tror ni, i den prisklassen?
KillwithSkill Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Vet bara att den ska låta vidrigt bra. Har en polare som kör på Manleymickar och han säger att dom här C3orna ska vara otroliga. Och då får man väl tro på det... Manley brukar ju låta rätt bra och om dom här låter bra så..
musik (oregistrerad) Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 (redigerat) Venne. Bör väl va bra, eftersom 1:an fått såna lovord. Här ser du, du får göra din egen bedömning: 😆 :musik Redigerat 2 september 2006 av musik
Florian le Sage Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 den är alldeles för vasssss.....ta B! istället, OK!!!
Claes Holmerup Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Du kan hämta smakprov på hur den låter, på min testsite. Personligen tycker jag som Florian, att B-serien är betydligt trevligare än C-serien - trots att B-serien är billigare. C-serien är lite vass i toppen. T3 gillar jag däremot också. 😆
thrinithan (oregistrerad) Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 jag äger en Studio Projects TB1 och har inget att klaga på... väldigt varmt ljud (kanske för att den har rör =D) och ganska rund i de högre frekvenserna.
Claes Holmerup Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 TB1 tillhör B-serien, som har en mjukare diskant. 😉
thrinithan (oregistrerad) Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 (redigerat) jepp... tänkte bara ge honom ännu ett inlägg som försespråkar B-serien =) för att förenkla hans inhandlande av en SP B mic 😉 Redigerat 2 september 2006 av thrinithan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.