Linus Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Kanske bara borde slänga upp mitt cv 🙂 Vore inte det en lagom saftig "chockbomb" att släppa i forumet? 😆
Pazo Postat 14 oktober 2006 Trådstartare Postat 14 oktober 2006 Kanske bara borde slänga upp mitt cv 😠 Vore inte det en lagom saftig "chockbomb" att släppa i forumet? 😎 Ja precis 🙁
musik (oregistrerad) Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Hej! Som en och annan såg i en annan tråd så tänkte jag köpa en didgeridoo i bröllopspresent i efterskott till en kompis och hans fru. Varför, frågade ingen. Instrumentet kallas "velpinne" i Norrland, enligt Umemagnus, så jag tänkte att... eftersom de...s.a.s....eehhh....väntat med giftermålet i minst 15 år, så är det väl ett velande? Passande? Umemagnus skrev att den lät "jaa...näää..jaaee...näää", vilket faktiskt stämmer. 🙂 :musik
Pico Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 😆 Hur går det med bruden Krokodil? 😄 Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😕 Vänta inte, spana vidare. 😉
Pazo Postat 15 oktober 2006 Trådstartare Postat 15 oktober 2006 😄 Hur går det med bruden Krokodil? 😄 Vet inte 🙂 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😄 Vänta inte, spana vidare. 😉 Word!
Overkill Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 🤪 Hur går det med bruden Krokodil? 😳 Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😆 Vänta inte, spana vidare. 😉 Det gjorde jag. Dark of Light skulle ha kallat det nuppat 😛 😮 Så du är kär i dne här tjejen vars farsa nyss hade kalas och under tiden du väntar på svar går du runt och knullar med andra? 😳 Det låter som DoLs pojk det! 😆
Pico Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 🤪 Hur går det med bruden Krokodil? 😳 Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😆 Vänta inte, spana vidare. 😉 Det gjorde jag. Dark of Light skulle ha kallat det nuppat 😛 😮 Så du är kär i dne här tjejen vars farsa nyss hade kalas och under tiden du väntar på svar går du runt och knullar med andra? 😳 Det låter som DoLs pojk det! 😆 Om man måste "vänta" på ett rakt besked i veckor så tycker jag det låter som man fått beskedet redan. 🙂
Dingbats Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Jag är pruttnödig men jag orka inte pallra mig iväg till toaletten...
Overkill Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Jag är pruttnödig men jag orka inte pallra mig iväg till toaletten... Går du till toaletten för att släppa dig? 😆
ChromaWoods Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Köp en gura... eller du kanske redan har en? 😆
Overkill Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Jag har en akustisk 😆 Men dels tycker jag dte verkar kul att spela bas, sen lyssnar jag rätt mycket på Rage Against The Machine och Red Hot CHili Peppers och vill gärna spela med 😄 Plus att jag ska lägga bas på Lynxos låtar, då kan jag ju spela med lite 😄
ChromaWoods Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Aah. Jag förstår. Jag lirade elbas i det första bandet jag lirade i. Håller helt klart med om att basgångarna i RATM och Cili Peppers är störtsköna. 😆
Overkill Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Aah. Jag förstår. Jag lirade elbas i det första bandet jag lirade i. Håller helt klart med om att basgångarna i RATM och Cili Peppers är störtsköna. 😎 Verkligen! 😎 Senare så vill jag köpe eltrummor och elgitarr också 😆 Varför finns det något som heter pank? 😄😄
Recommended Posts