ChromaWoods Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Okej. Jag ska vaska fram dem. Men nu är det lunch. See ya! 😄 om du lyckas få igång dom med ljud, så vill jag veta hur du gjorde. får aldrig nån musik när jag försöker, och det är ju liksom den som är BÄST! Jaa ljud måste det ju vara annars orkar jag inte. Både Simon2 och Beneath a Steel Sky har jag sparkat igång ljudet på tidigare. Ska kolla när jag kommer hem. Fan vad segt det är på jobbet idag asså.... Har svinmycket att göra men jag har sovit alldeles för lite. Urk.
Fidden Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 (redigerat) Okej. Jag ska vaska fram dem. Men nu är det lunch. See ya! 😄 om du lyckas få igång dom med ljud, så vill jag veta hur du gjorde. får aldrig nån musik när jag försöker, och det är ju liksom den som är BÄST! Jaa ljud måste det ju vara annars orkar jag inte. Både Simon2 och Beneath a Steel Sky har jag sparkat igång ljudet på tidigare. Ska kolla när jag kommer hem. Fan vad segt det är på jobbet idag asså.... Har svinmycket att göra men jag har sovit alldeles för lite. Urk. låter inget kul med jobb... men snart är det helg igen 😄 Jag är egentligen också upptagen, borde tentaplugga, men jag skjuter det på framtiden. Är ganska duktig på det. edit: duktig på att skjuta saker på framtiden alltså, det jag ska skriva tenta på är jag ganska oduktig på. Redigerat 28 december 2006 av Fidden
Fidden Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Såhär såg singelns omslag ut när Elvis släppte sin Suspicious minds. Det är en rackarns bra låt. Har gjort en egen tolkning av den ikväll.
Pazo Postat 29 december 2006 Trådstartare Postat 29 december 2006 Jag har ju hela Säsong två av OC i datorn jue 🙂 Hittade den precis 🙂
Dingbats Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Grr... blir arg på att jag inte kan lista ut hur man ändrar tempo utan att timetretcha i Logic... 🙂
Pazo Postat 29 december 2006 Trådstartare Postat 29 december 2006 Grr... blir arg på att jag inte kan lista ut hur man ändrar tempo utan att timetretcha i Logic... 🙂 vadå utan att timestretcha? Du menar ändra tempot och pitchen samtidigt? 🙂
Dingbats Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Grr... blir arg på att jag inte kan lista ut hur man ändrar tempo utan att timetretcha i Logic... 🙂 vadå utan att timestretcha? Du menar ändra tempot och pitchen samtidigt? 🙂 Ja, ändra tempot utan att audiofilerna sträcks ut. Liksom från 160 till 120 utan att det man har spelat in (som redan är i 120) ändras om.
Pazo Postat 29 december 2006 Trådstartare Postat 29 december 2006 Grr... blir arg på att jag inte kan lista ut hur man ändrar tempo utan att timetretcha i Logic... 😠 vadå utan att timestretcha? Du menar ändra tempot och pitchen samtidigt? 😕 Ja, ändra tempot utan att audiofilerna sträcks ut. Liksom från 160 till 120 utan att det man har spelat in (som redan är i 120) ändras om. Men nu förklarade du ju motsatsen till det jag sa 😕 Ändra tempot utan att pitchen ändras? 😕
Dingbats Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Grr... blir arg på att jag inte kan lista ut hur man ändrar tempo utan att timetretcha i Logic... 😠 vadå utan att timestretcha? Du menar ändra tempot och pitchen samtidigt? 😕 Ja, ändra tempot utan att audiofilerna sträcks ut. Liksom från 160 till 120 utan att det man har spelat in (som redan är i 120) ändras om. Men nu förklarade du ju motsatsen till det jag sa 😕 Ändra tempot utan att pitchen ändras? 😕 Se min tråd om det. Det jag vill göra är att ändra tempo utan att ljudfilerna ändras på nåt sätt, varken pitch eller nåt annat... ARGH.
Pazo Postat 29 december 2006 Trådstartare Postat 29 december 2006 JUST A SMALLTOWN GIRL! LIVIN IN A LOOONLEY WOOORLD! SHE TOOK THE MIDNIGHT TRAIN GOING ANYYYYYWHEEERREEE! 😕
Pazo Postat 29 december 2006 Trådstartare Postat 29 december 2006 JUST A CITY BOY! BORN AND RAISED IN SOUTH DETROOOOIT! HE TOOK THE MIDNIGHT TRAIN GOING ANYYYYYWHEEERREEE! 😕😕 http://www.youtube.com/watch?v=69VJgzAjZcM...related&search=
Overkill Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Jag har ju hela Säsong två av OC i datorn jue 😕Hittade den precis 😕 Jag har den på DVD nu 😕
ChromaWoods Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 wääääää Intressant teori, men jag ställer mig tveksam till om den fungerar i praktiken.
Overkill Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 wääääää Intressant teori, men jag ställer mig tveksam till om den fungerar i praktiken. Men dte är ju iofs relativt svårbedömt på de korta prickarna.
Overkill Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Nötter... 😄 Well, let me ask you this; shut up!
Recommended Posts