Overkill Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🥰 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 😆 Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj. Åhå! 🥰 jag kan komma ner en sväng nästa år! Det skulle vara grymt! Ni är ju fan de jag typ har mest daglig kontakt med, känns ibland synd att man inte ser er IRL. Lynxo bor ju också i Sthlm väl? 🥰 Vi får fixa nåt... ...hoppas ni inte är ett pack jobbiga horor i verkligheten? 😄 Du anar inte... 😎 Jag tycker vi ordnar ett Längsta tråden-IRL! Här hänger ju alla sköna människor! 😆 Låter bra. 😄 Jag skulle ju också vilja vara med 🙁 Alldeles för långt tyvärr 😉 Varför bor man i en översvämmad håla för? 🥰
Micke H Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 😄 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 🥰 Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj. Åhå! 🙁 jag kan komma ner en sväng nästa år! Det skulle vara grymt! Ni är ju fan de jag typ har mest daglig kontakt med, känns ibland synd att man inte ser er IRL. Lynxo bor ju också i Sthlm väl? 🥰 Vi får fixa nåt... ...hoppas ni inte är ett pack jobbiga horor i verkligheten? 😄 Du anar inte... 😆 Jag tycker vi ordnar ett Längsta tråden-IRL! Här hänger ju alla sköna människor! 🥰 Låter bra. 😄 Jag skulle ju också vilja vara med 🙁 Alldeles för långt tyvärr 😉 Varför bor man i en översvämmad håla för? 🥰 😎 Vi kunde ta det en helg, så kan du pendla till Stockholm. 😆 Klart du ska va med! Nån nytta ska väl alla onödiga inlägg här ha! 😎
Micke H Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Ingen Längsta-IRL vore komplett utan en Överdöd. 😉
Christofer Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 hur kommer det sig att ni stockholmare inte varit med på stockholms irl:erna 😕 😮😮😮
Christofer Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Jaja, nu ska jag gå och spela trummor.... över and out. 😕
ChromaWoods Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 hur kommer det sig att ni stockholmare inte varit med på stockholms irl:erna 😕 Jag vågar inte. 😮
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Postat 17 december 2006 hur kommer det sig att ni stockholmare inte varit med på stockholms irl:erna 😕 Jag vågar inte. 😮 Naaaawwww 😮
ChromaWoods Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Jag skulle ju också vilja vara med 😮 Alldeles för långt tyvärr 😕 Varför bor man i en översvämmad håla för? 😮 Klart du ska med! Du får tuffa över med tåget. 😮
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Postat 17 december 2006 Jag skulle ju också vilja vara med 😮 Alldeles för långt tyvärr 😕 Varför bor man i en översvämmad håla för? 😮 Klart du ska med! Du får tuffa över med tåget. 🙂 åhå! Deähr kan bli riktigt bra! 😮
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Postat 17 december 2006 Fast undra vad han ska säga till sin mor eller far... "mamma... får jag åka till stockholm å träffa några internetkompisar där den yngsta är 4 år äldre än mig och den äldsta tio år äldre" 😕
ChromaWoods Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Fast undra vad han ska säga till sin mor eller far... "mamma... får jag åka till stockholm å träffa några internetkompisar där den yngsta är 4 år äldre än mig och den äldsta tio år äldre" 😮 Åfan, Sebbe är 91:a 😮 Hmm... då kan vi nog utesluta att gå på krogen... 😕
Pico Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Fast undra vad han ska säga till sin mor eller far... "mamma... får jag åka till stockholm å träffa några internetkompisar där den yngsta är 4 år äldre än mig och den äldsta tio år äldre" 😮 "får jag åka?" Dang... kids.. 😕
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Postat 17 december 2006 Fast undra vad han ska säga till sin mor eller far... "mamma... får jag åka till stockholm å träffa några internetkompisar där den yngsta är 4 år äldre än mig och den äldsta tio år äldre" 😮 "får jag åka?" Dang... kids.. 😕 Ska inte du dra en sväng ner te fjollträsk också pico? 😮
Pico Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Fast undra vad han ska säga till sin mor eller far... "mamma... får jag åka till stockholm å träffa några internetkompisar där den yngsta är 4 år äldre än mig och den äldsta tio år äldre" 😮 "får jag åka?" Dang... kids.. 😕 Ska inte du dra en sväng ner te fjollträsk också pico? 😮 Satan så långt.. 😛
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Postat 17 december 2006 Fast undra vad han ska säga till sin mor eller far... "mamma... får jag åka till stockholm å träffa några internetkompisar där den yngsta är 4 år äldre än mig och den äldsta tio år äldre" 😮 Åfan, Sebbe är 91:a 😛 Hmm... då kan vi nog utesluta att gå på krogen... 😕 Japp 😮
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Postat 17 december 2006 Lyssna nu chroma!! Your browser does not support the HTML5 audio tag
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Postat 17 december 2006 Fast undra vad han ska säga till sin mor eller far... "mamma... får jag åka till stockholm å träffa några internetkompisar där den yngsta är 4 år äldre än mig och den äldsta tio år äldre" 😮 "får jag åka?" Dang... kids.. 😮 Ska inte du dra en sväng ner te fjollträsk också pico? 😛 Satan så långt.. 😛 jao men ändå! 😕
Christofer Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Blir de efter den 24:e januari så hänger jag kanske med om de blir på nån krog.
ChromaWoods Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Lyssna nu chroma!! Your browser does not support the HTML5 audio tag Vad är det? 😄
Overkill Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Fast undra vad han ska säga till sin mor eller far... "mamma... får jag åka till stockholm å träffa några internetkompisar där den yngsta är 4 år äldre än mig och den äldsta tio år äldre" 😄 "får jag åka?" Dang... kids.. 🙂 Ska inte du dra en sväng ner te fjollträsk också pico? 😕 Satan så långt.. 😕 Vad ska du säga till mamma då? 😆
Dingbats Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Nu är jag tillbaka från landet. Och har egentligen inget att säga.
Dark Of Light Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Lyssna nu chroma!! Your browser does not support the HTML5 audio tag Vad är det? 🙂 😆 It´s funky, funkeee!
Overkill Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Nu är jag tillbaka från landet. Och har egentligen inget att säga. Joho. Du är väl bajsenödig som vanligt? 🙂
Micke H Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Vad lustigt, jag som precis fick ut några sköna bajskorvar. Om någon satt på en toalett i en lägenhet bredvid, så lät det nog lite lustigt... *pust* *stön* - Kom igen då!!! Ut med dig... *plask* - Yes, där satt den! En gång till nu! osv...
Recommended Posts