lavrell Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 (redigerat) Och jobbet gÄr till *trumvirvel* OSIRIS hÀr pÄ forumet! Grattis! *fanfar* Redigerat 11 augusti 2006 av lavrell
claypool Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 Verkar vara ett skitkul jobb, synd att man inte möter kriterierna. đł
lavrell Postat 10 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 augusti 2006 Verkar vara ett skitkul jobb, synd att man inte möter kriterierna. đł Jo det Ă€r grymt kul! NĂ„gon annan som kĂ€nner sig manad? đ±
surikatmamma Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 Hade man inte behövt vara gitarrist hade jag gÀrna flyttat till stockholm.
osiris Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 Hurru Micke... Nu tycker jag att du tar och ser till att den hĂ€r trĂ„den blir raderad... Ingen ska komma hĂ€r och sno mitt jobb! Och hör sen! đ
lavrell Postat 11 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 11 augusti 2006 Jobbet tillsatt till OSIRIS hĂ€r pĂ„ forumet! Grattis! đ
Florian le Sage Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 lycka till i covertrĂ€sket...puuuhh...skulle aldrig orka med sĂ„nt...förtar ju musiken med alla dessa wannabeesĂ„ngare som man krÀÀÀks pĂ„... đ
lavrell Postat 11 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 11 augusti 2006 lycka till i covertrĂ€sket...puuuhh...skulle aldrig orka med sĂ„nt...förtar ju musiken med alla dessa wannabeesĂ„ngare som man krÀÀÀks pĂ„... đ ojoj, du har inte hört de bĂ€sta coverbanden mĂ€rker jag đ Det finns sĂ„ sjukt bra musiker i sveriges coverbandselit som har spelat med allt och alla đ
Florian le Sage Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 jag tror mig veta att de jag hört inte tillfredstÀller mig pÄ sÄ vis...övertyga mig om motsatsen...gÄr tyvÀrr inte...Àr man en riktig talang pysslar man med eget,eller hur?!?
tordA Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 behöver du en som stÄr i vÀgen, gnÀller och dricker kaffe sÄ hojta till
lavrell Postat 11 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 11 augusti 2006 jag tror mig veta att de jag hört inte tillfredstĂ€ller mig pĂ„ sĂ„ vis...övertyga mig om motsatsen...gĂ„r tyvĂ€rr inte...Ă€r man en riktig talang pysslar man med eget,eller hur?!? Lyssna pĂ„ bandet Hitchcocks och sĂ€g efterĂ„t att sĂ„ngaren Micke Westemar (frĂ„n Westemar & Krieg) sjunger dĂ„ligt đ
claypool Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Ă€r man en riktig talang pysslar man med eget,eller hur?!? đ En man med riktig talang. ...det Ă€r förstĂ„s dig vi pratar om eller?
Florian le Sage Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 det var dĂ„ sjĂ€lva fan att man alltid skall snetolkas Claypool(Ă€r det ett utslag av Svenne-mentalitet hĂ€r::đ, jag talar givetvis om ALLA musiker/band som Ă€r talangfulla nog att bidra med en skön stund pĂ„ jorden i form av bra lĂ„tmtrl...om jag Ă€r inrĂ€knad bland dessa fĂ„r vĂ€l andra avgöra,vore ju direkt fĂ„nigt att sĂ€ga det sjĂ€lv liksom...
lavrell Postat 11 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 11 augusti 2006 behöver du en som stĂ„r i vĂ€gen, gnĂ€ller och dricker kaffe sĂ„ hojta till đ SĂ„na har jag nog av (fast i form av gubbar som Ă€r förstĂ„sigpĂ„are och dricker öl istĂ€llet och drar massa termer som inte finns)
claypool Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 vore ju direkt fĂ„nigt att sĂ€ga det sjĂ€lv liksom... HĂ„ller med. MĂ„ste vara min svenneattityd som snetĂ€nde lite dĂ€r. đ Men Ă€r det inte just svenneattityd att inte kunna pĂ„visa sin egen förtrĂ€fflighet? JĂ€nkare och andra brukar vara rĂ€tt duktiga pĂ„ det?
tordA Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 behöver du en som stĂ„r i vĂ€gen, gnĂ€ller och dricker kaffe sĂ„ hojta till đ SĂ„na har jag nog av (fast i form av gubbar som Ă€r förstĂ„sigpĂ„are och dricker öl istĂ€llet och drar massa termer som inte finns) det Ă€r jag pĂ„ pricken, jag har slutat med öl đ
lavrell Postat 11 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 11 augusti 2006 behöver du en som stĂ„r i vĂ€gen, gnĂ€ller och dricker kaffe sĂ„ hojta till đ SĂ„na har jag nog av (fast i form av gubbar som Ă€r förstĂ„sigpĂ„are och dricker öl istĂ€llet och drar massa termer som inte finns) det Ă€r jag pĂ„ pricken, jag har slutat med öl đ haha! DĂ„ fĂ„r du komma förbi Engelen efter den 25:e September och störa Robert dĂ„ (Osiris) đ Han mĂ„ste hĂ€rdas đ haha!
Florian le Sage Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 amen jag Àr ingen jÀnkare, mera ryss liksom, snackar mindre-agerar desto mer...let the music do the talking...
Stinkey Zwei Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 HÄller helt med florian hÀr, Àven om jag givetvis spelar andras lÄtar ibland. Och fÄr ju tillÀgga att claypool uppvisar en beundransvÀrd attityd, att ödmjuka sig utan att tappa ansiktet. Min största beundran. (Obs, ej skÀmt.) Hade jag vatt nykter skulle jag kinna uttrycka mig bÀttre. Men det Àr bÄde fredag och semester, so fuck it!
KillwithSkill Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Hellre med i ett coverband Ă„ lira om det egna inte funkar Ă€n att vara med musikpolisen Ă„ tönta sig i ett hörn Ă„ dömma ut. đ€Ș
Florian le Sage Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Hellre med i ett coverband Ă„ lira om det egna inte funkar Ă€n att vara med musikpolisen Ă„ tönta sig i ett hörn Ă„ dömma ut. đ€Ș suck my dick-prick, vadĂ„ musikpolis...skĂ€rp dig!!! đ± tĂ„l du inte sanningen sĂ„ gĂ„r du och lĂ€gger dig pöjk...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 jag talar givetvis om ALLA musiker/band som Àr talangfulla nog att bidra med en skön stund pÄ jorden i form av bra lÄtmtrl...om jag Àr inrÀknad bland dessa fÄr vÀl andra avgöra Men det Àr du ju faktiskt inte.
KillwithSkill Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Hellre med i ett coverband Ă„ lira om det egna inte funkar Ă€n att vara med musikpolisen Ă„ tönta sig i ett hörn Ă„ dömma ut. đ€Ș suck my dick-prick, vadĂ„ musikpolis...skĂ€rp dig!!! đ± tĂ„l du inte sanningen sĂ„ gĂ„r du och lĂ€gger dig pöjk... HAHAHA! Vilken sanning? Att det finns tusentals skitbra lĂ„tskrivare som aldrig fĂ„r visa sina alster just för att det Ă€r mtv/ztv/RixFM/MegasvĂ„l-skiten dĂ€r ute som bestĂ€mmer? Och att det verkligen Ă€r sĂ„, att dom som just ger sig fan pĂ„ att ALDRIG lira cover Ă€r just dom som brukar "besserwissra" pĂ„ krogen. Jag jag jobbat med chefen (för nĂ„gra Ă„rsen)pĂ„ Engelen som tar band frĂ„n fts mm. Och mĂ„nga av dessa band Ă€r riktigt bra musiker Ă„ sĂ„ngare som sjunger skiten av mĂ„nga av "svergies artister" Och inte fan har dom lyckats. SĂ„ för att hĂ„lla igĂ„ng musiken sĂ„ kanske coverpisset Ă€r det enda?
Florian le Sage Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 ja jag fattar vad du menar,gillar inte den s.k. musikeliten i lilla Sverige,syftar pĂ„ bra band överhuvudtaget som definitivt inte florerar pĂ„ rix/p3 mm mm istĂ€llet och andra duktiga som sagt... danny cort,vad menar du egentligen??? har du hört mina lĂ„tar och i sĂ„ fall vart??? gillar du det inte sĂ„ Ă€r det din ensak men jag tror inte du vet vad du pratar om innerst inne đ€Ș
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 danny cort,vad menar du egentligen???har du hört mina lĂ„tar och i sĂ„ fall vart??? gillar du det inte sĂ„ Ă€r det din ensak men jag tror inte du vet vad du pratar om innerst inne đ€Ș Jo det Ă€r ju faktiskt min ensak. Jag har hört dina lĂ„tar dĂ€r du har lagt ut dom för lyssning. Jag vet mycket vĂ€l vad jag pratar om, till skillnad frĂ„n dig sĂ„ lyssnar jag pĂ„ massor av musik i olika genrer och försöker hitta kvaliteter i det mesta. Du Ă„ andra sidan Ă€r inskrĂ€nkt och tycker bara att dina egna och en handfull andra artisters material Ă€r lyssningsvĂ€rt. VĂ€rlden blir liksom ganska liten dĂ„ och det Ă€r svĂ„rt att ha respekt för dina Ă„sikter nĂ€r du Ă€r sĂ„ oerhört smalt nischad. Dessutom behöver du lĂ€ra dig att interpunktera.
Florian le Sage Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 du vet ju inte vad du pratar om Danny,bara för att jag Ă€r krĂ€sen betyder det inte att jag inte lyssnar pĂ„ en massa olika saker-du har helt enkelt missat innebörden i mina inlĂ€gg dĂ€rvidlag,synd om dig att DU Ă€r sĂ„ inskrĂ€nkt att du vĂ€ljer att bedöma en annan person utan att lyssna ordentligt pĂ„ densamma...punkterad Ă€rthjĂ€rna borde du kallas đł
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 (redigerat) punkterad Ă€rthjĂ€rna borde du kallas đł INTERpunkterad isĂ„fall. Pinsamt med vuxna mĂ€nniskor som inte behĂ€rskar det svenska skriftsprĂ„ket. EDIT; Dyslektisk dumjĂ€vel, borde du kallas. Redigerat 11 augusti 2006 av Danny Cort
basshole Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 danny cort,vad menar du egentligen??? har du hört mina lĂ„tar och i sĂ„ fall vart??? gillar du det inte sĂ„ Ă€r det din ensak men jag tror inte du vet vad du pratar om innerst inne đ Jo det Ă€r ju faktiskt min ensak. Jag har hört dina lĂ„tar dĂ€r du har lagt ut dom för lyssning. Jag vet mycket vĂ€l vad jag pratar om, till skillnad frĂ„n dig sĂ„ lyssnar jag pĂ„ massor av musik i olika genrer och försöker hitta kvaliteter i det mesta. Du Ă„ andra sidan Ă€r inskrĂ€nkt och tycker bara att dina egna och en handfull andra artisters material Ă€r lyssningsvĂ€rt. VĂ€rlden blir liksom ganska liten dĂ„ och det Ă€r svĂ„rt att ha respekt för dina Ă„sikter nĂ€r du Ă€r sĂ„ oerhört smalt nischad. Dessutom behöver du lĂ€ra dig att interpunktera. WORD!
Florian le Sage Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 nu börjas det igen, krigarsugna smĂ„ as Ă€r vad ni Ă€r ,sĂ€tter er pĂ„ era jĂ€vla höga hĂ€star och tror ni vet allt...vilket Ă€r mest pinsamt...synd att trĂ„den ballar ur, jag gratulerar Ă„terigen/slutligen Osiris för att pĂ„ sĂ„ vis visa att jag inte vill tjafsa (det Ă€r vissa andra sĂ„ förbannat duktiga pĂ„ sĂ„ fort det bjuds tillfĂ€lle...fuckfaces đ ) Ha en bra dag ni andra trevliga pĂ„ forumet!!!
basshole Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 đ nu börjas det igen, krigarsugna smĂ„ as Ă€r vad ni Ă€r ,sĂ€tter er pĂ„ era jĂ€vla höga hĂ€star och tror ni vet allt...vilket Ă€r mest pinsamt...synd att trĂ„den ballar ur, jag gratulerar Ă„terigen/slutligen Osiris för att pĂ„ sĂ„ vis visa att jag inte vill tjafsa (det Ă€r vissa andra sĂ„ förbannat duktiga pĂ„ sĂ„ fort det bjuds tillfĂ€lle...fuckfaces đ )Ha en bra dag ni andra trevliga pĂ„ forumet!!! pajas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.