Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Och jobbet gÄr till *trumvirvel*

OSIRIS hÀr pÄ forumet!

Grattis! *fanfar*

Redigerat av lavrell
Annons
Postat

Verkar vara ett skitkul jobb, synd att man inte möter kriterierna. 😳

Postat
Verkar vara ett skitkul jobb, synd att man inte möter kriterierna. 😳

Jo det Àr grymt kul!

NĂ„gon annan som kĂ€nner sig manad? đŸ˜±

Postat

Hurru Micke... Nu tycker jag att du tar och ser till att den hÀr trÄden blir raderad...

Ingen ska komma hĂ€r och sno mitt jobb! Och hör sen! 😄

Postat
lycka till i covertrĂ€sket...puuuhh...skulle aldrig orka med sĂ„nt...förtar ju musiken med alla dessa wannabeesĂ„ngare som man krÀÀÀks pĂ„... 😆

ojoj, du har inte hört de bĂ€sta coverbanden mĂ€rker jag 🙂

Det finns sĂ„ sjukt bra musiker i sveriges coverbandselit som har spelat med allt och alla 🙂

Postat

jag tror mig veta att de jag hört inte tillfredstÀller mig pÄ sÄ vis...övertyga mig om motsatsen...gÄr tyvÀrr inte...Àr man en riktig talang pysslar man med eget,eller hur?!?

:rolleyes:

Postat
jag tror mig veta att de jag hört inte tillfredstÀller mig pÄ sÄ vis...övertyga mig om motsatsen...gÄr tyvÀrr inte...Àr man en riktig talang pysslar man med eget,eller hur?!?

:rolleyes:

Lyssna pĂ„ bandet Hitchcocks och sĂ€g efterĂ„t att sĂ„ngaren Micke Westemar (frĂ„n Westemar & Krieg) sjunger dĂ„ligt 🙂

Postat
Ă€r man en riktig talang pysslar man med eget,eller hur?!?

🙂

En man med riktig talang.

...det Àr förstÄs dig vi pratar om eller? :rolleyes:

Postat

det var dĂ„ sjĂ€lva fan att man alltid skall snetolkas Claypool(Ă€r det ett utslag av Svenne-mentalitet hĂ€r::🙂, jag talar givetvis om ALLA musiker/band som Ă€r talangfulla nog att bidra med en skön stund pĂ„ jorden i form av bra lĂ„tmtrl...om jag Ă€r inrĂ€knad bland dessa fĂ„r vĂ€l andra avgöra,vore ju direkt fĂ„nigt att sĂ€ga det sjĂ€lv liksom... :rolleyes:

Postat
behöver du en som stĂ„r i vĂ€gen, gnĂ€ller och dricker kaffe sĂ„ hojta till 🙂

SÄna har jag nog av (fast i form av gubbar som Àr förstÄsigpÄare och dricker öl istÀllet och drar massa termer som inte finns) :rolleyes:

Postat
vore ju direkt fÄnigt att sÀga det sjÀlv liksom... :rolleyes:

HÄller med.

MĂ„ste vara min svenneattityd som snetĂ€nde lite dĂ€r. 🙂

Men Àr det inte just svenneattityd att inte kunna pÄvisa sin egen förtrÀfflighet?

JÀnkare och andra brukar vara rÀtt duktiga pÄ det?

Postat
behöver du en som stĂ„r i vĂ€gen, gnĂ€ller och dricker kaffe sĂ„ hojta till  😎

SÄna har jag nog av (fast i form av gubbar som Àr förstÄsigpÄare och dricker öl istÀllet och drar massa termer som inte finns) :rolleyes:

det Ă€r jag pĂ„ pricken, jag har slutat med öl 🙂

Postat
behöver du en som stĂ„r i vĂ€gen, gnĂ€ller och dricker kaffe sĂ„ hojta till  😎

det Ă€r jag pĂ„ pricken, jag har slutat med öl 🙂

haha!

DĂ„ fĂ„r du komma förbi Engelen efter den 25:e September och störa Robert dĂ„ (Osiris) 😎 Han mĂ„ste hĂ€rdas 😄 haha!

Postat

HÄller helt med florian hÀr, Àven om jag givetvis spelar andras lÄtar ibland. Och fÄr ju tillÀgga att claypool uppvisar en beundransvÀrd attityd, att ödmjuka sig utan att tappa ansiktet. Min största beundran. (Obs, ej skÀmt.) Hade jag vatt nykter skulle jag kinna uttrycka mig bÀttre. Men det Àr bÄde fredag och semester, so fuck it!

Postat
Hellre med i ett coverband Ă„ lira om det egna inte funkar Ă€n att vara med musikpolisen Ă„ tönta sig i ett hörn Ă„ dömma ut. đŸ€Ș

suck my dick-prick, vadĂ„ musikpolis...skĂ€rp dig!!! đŸ˜± tĂ„l du inte sanningen sĂ„ gĂ„r du och lĂ€gger dig pöjk...

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
jag talar givetvis om ALLA musiker/band som Àr talangfulla nog att bidra med en skön stund pÄ jorden i form av bra lÄtmtrl...om jag Àr inrÀknad bland dessa fÄr vÀl andra avgöra

Men det Àr du ju faktiskt inte.

Postat
Hellre med i ett coverband Ă„ lira om det egna inte funkar Ă€n att vara med musikpolisen Ă„ tönta sig i ett hörn Ă„ dömma ut. đŸ€Ș

suck my dick-prick, vadĂ„ musikpolis...skĂ€rp dig!!! đŸ˜± tĂ„l du inte sanningen sĂ„ gĂ„r du och lĂ€gger dig pöjk...

HAHAHA!

Vilken sanning? Att det finns tusentals skitbra lÄtskrivare som aldrig fÄr visa sina alster just för att det Àr mtv/ztv/RixFM/MegasvÄl-skiten dÀr ute som bestÀmmer?

Och att det verkligen Àr sÄ, att dom som just ger sig fan pÄ att ALDRIG lira cover Àr just dom som brukar "besserwissra" pÄ krogen. Jag jag jobbat med chefen (för nÄgra Ärsen)pÄ Engelen som tar band frÄn fts mm. Och mÄnga av dessa band Àr riktigt bra musiker Ä sÄngare som sjunger skiten av mÄnga av "svergies artister"

Och inte fan har dom lyckats. SÄ för att hÄlla igÄng musiken sÄ kanske coverpisset Àr det enda?

Postat

ja jag fattar vad du menar,gillar inte den s.k. musikeliten i lilla Sverige,syftar pÄ bra band överhuvudtaget som definitivt inte florerar pÄ rix/p3 mm mm istÀllet och andra duktiga som sagt...

danny cort,vad menar du egentligen???

har du hört mina lÄtar och i sÄ fall vart???

gillar du det inte sĂ„ Ă€r det din ensak men jag tror inte du vet vad du pratar om innerst inne đŸ€Ș

Postat

gillar du det inte sĂ„ Ă€r det din ensak men jag tror inte du vet vad du pratar om innerst inne đŸ€Ș

Jo det Àr ju faktiskt min ensak.

Jag har hört dina lÄtar dÀr du har lagt ut dom för lyssning.

Jag vet mycket vÀl vad jag pratar om, till skillnad frÄn dig sÄ lyssnar jag pÄ massor av musik i olika genrer och försöker hitta kvaliteter i det mesta. Du Ä andra sidan Àr inskrÀnkt och tycker bara att dina egna och en handfull andra artisters material Àr lyssningsvÀrt. VÀrlden blir liksom ganska liten dÄ och det Àr svÄrt att ha respekt för dina Äsikter nÀr du Àr sÄ oerhört smalt nischad.

Dessutom behöver du lÀra dig att interpunktera.

Postat

du vet ju inte vad du pratar om Danny,bara för att jag Ă€r krĂ€sen betyder det inte att jag inte lyssnar pĂ„ en massa olika saker-du har helt enkelt missat innebörden i mina inlĂ€gg dĂ€rvidlag,synd om dig att DU Ă€r sĂ„ inskrĂ€nkt att du vĂ€ljer att bedöma en annan person utan att lyssna ordentligt pĂ„ densamma...punkterad Ă€rthjĂ€rna borde du kallas 😳

Postat (redigerat)
punkterad Ă€rthjĂ€rna borde du kallas 😳

INTERpunkterad isÄfall.

Pinsamt med vuxna mÀnniskor som inte behÀrskar det svenska skriftsprÄket.

EDIT; Dyslektisk dumjÀvel, borde du kallas.

Redigerat av Danny Cort
Postat

gillar du det inte sĂ„ Ă€r det din ensak men jag tror inte du vet vad du pratar om innerst inne 😉

Jo det Àr ju faktiskt min ensak.

Jag har hört dina lÄtar dÀr du har lagt ut dom för lyssning.

Jag vet mycket vÀl vad jag pratar om, till skillnad frÄn dig sÄ lyssnar jag pÄ massor av musik i olika genrer och försöker hitta kvaliteter i det mesta. Du Ä andra sidan Àr inskrÀnkt och tycker bara att dina egna och en handfull andra artisters material Àr lyssningsvÀrt. VÀrlden blir liksom ganska liten dÄ och det Àr svÄrt att ha respekt för dina Äsikter nÀr du Àr sÄ oerhört smalt nischad.

Dessutom behöver du lÀra dig att interpunktera.

WORD!

Postat

:rolleyes: nu börjas det igen, krigarsugna smĂ„ as Ă€r vad ni Ă€r ,sĂ€tter er pĂ„ era jĂ€vla höga hĂ€star och tror ni vet allt...vilket Ă€r mest pinsamt...synd att trĂ„den ballar ur, jag gratulerar Ă„terigen/slutligen Osiris för att pĂ„ sĂ„ vis visa att jag inte vill tjafsa (det Ă€r vissa andra sĂ„ förbannat duktiga pĂ„ sĂ„ fort det bjuds tillfĂ€lle...fuckfaces 😉 )

Ha en bra dag ni andra trevliga pÄ forumet!!!

Postat
😛 nu börjas det igen, krigarsugna smĂ„ as Ă€r vad ni Ă€r ,sĂ€tter er pĂ„ era jĂ€vla höga hĂ€star och tror ni vet allt...vilket Ă€r mest pinsamt...synd att trĂ„den ballar ur, jag gratulerar Ă„terigen/slutligen Osiris för att pĂ„ sĂ„ vis visa att jag inte vill tjafsa (det Ă€r vissa andra sĂ„ förbannat duktiga pĂ„ sĂ„ fort det bjuds tillfĂ€lle...fuckfaces 😄 )

Ha en bra dag ni andra trevliga pÄ forumet!!!

pajas

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.