Jump to content
Annons

Oblivion soundtrack


Krokodil

Recommended Posts

Vet att det finns några Oblivion-spelare här någonstans på forumet. Visst är musiken totalt enastående på sina ställen? En stor del av nöjet i spelet är att få maxa musikvolymen och bara gå runt och insupa atmosfären. Harmoniskt och mästerverk är ord som osökt hittar fram till mig 😉

Tänkte höra om det finns fler likasinnade, och samtidigt ge en liten pik till alla andra om soundtracket som finns att köpa, eller varför inte själva spelet.

Tack för er tid,

Henk

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Soundtracket finns att köpa nånstans det vet jag, bara att leta. Har inte spelat spelet själv än (väntar på att Xbox 360 går ner i pris så jag kan köpa en) men då det är Jeremy Soule som skrivit musiken kan jag tänka mig att den är riktigt bra. 😉

Ett annat spel med fantastisk musik är Planescape Torment, som är ett av de bästa spelen jag spelat men tyvärr var det inte så många som köpte det (för att gamers inte har någon jävla smak). Ico och Shadow of the Colossus har också väldigt bra musik, och även We Love Katamari om man inte orkar med tunga, seriösa stycken.

Redigerat av surikatmamma
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...