Jump to content
Annons

Lars-Olof


Lars-Olof

Recommended Posts

Hej på er alla... Jag har precis hittat till detta forum och det känns ju lite som om man har hittat hem. Det verkar finnas en hel del intressant här för såna som jag, som vi...

Jag heter Lars "Lars-Olof" Östling och spelar i en proggduo som går under namnet LARS. De som undrar vilka vi är och vad vi har gjort kan gå in på Demosidan där jag idag har lagt upp länkar till inspelade låtar. Såhär i efterhand kan jag ju känna att det kanske inte var ett lysande drag att smälla upp hela produktionen på en gång (tack hammagrella) men jag blev ju så upphetsad över att ha hittat ett forum där möjligheten fanns och där folk dessutom verkar vara intresserade av vad man sysslar med där hemma på kammaren...

Vi brukar använda oss av Cakewalk och Wavelab för att spela in och mixa våra låtar vilket funkar rätt bra. Har inte riktigt vågat bekanta mig med Cubase än...

Gött att ha hittat hit i alla fall. Det känns som att man kommer att hänga här en del framöver...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...