controlfreak Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Hej, har nu lĂ€mnat pc-vĂ€rlden bakom mig, med viss Ă„ngest... hur som helst. Har installerat Logic Pro som verkar funka fint. Dock nĂ€r jag installerat Kontakt 2 sĂ„ fĂ„r jag inte upp den som plug-in i Logic Pro. Ăr det nĂ„got jag missat, skall man aktivera Kontakt 2 pĂ„ nĂ„got sĂ€tt, har sökt svar men blir inte klokare... NĂ„gon som har tips? controlfreak
Neko Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Hej, har nu lĂ€mnat pc-vĂ€rlden bakom mig, med viss Ă„ngest... hur som helst. Har installerat Logic Pro som verkar funka fint. Dock nĂ€r jag installerat Kontakt 2 sĂ„ fĂ„r jag inte upp den som plug-in i Logic Pro. Ăr det nĂ„got jag missat, skall man aktivera Kontakt 2 pĂ„ nĂ„got sĂ€tt, har sökt svar men blir inte klokare... NĂ„gon som har tips? controlfreak Vet inte om det finns nĂ„gra uppdateringar till K2, men om det finns, ladda hem dem. Vi hade samma bekymmer först med vĂ„ran nya mac. Om inte annat kolla in Logics svenska forum Mycket bra.
milton Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Kolla i AU manegern att Kontakt finns och Àr iklickad.... Startas t.ex. frÄn menyn Logic -> Preferences -> Start Logic AU Manager...
controlfreak Postat 18 juli 2006 TrÄdstartare Postat 18 juli 2006 Jag har en MacBook Pro Jag har laddat hem de uppdateringar som finns pÄ NI's hemsida Tack för tipset om forumet, har stÀllt frÄgan dÀr oxÄ, det verkar vara fler som har liknande problem, dock inget som hjÀlpte mig direkt tyvÀrr. LÀste dock om nÄgot Audio Unit Hot Fix för Mac OS Tiger som fanns för Battery. Vet nÄgon om det finns nÄgot liknande för Kontakt 2. Hittar det inte pÄ NI's hemsida för Kontakt 2.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.