Jump to content
Annons

äntligen fått ut en låt...


pennudd

Recommended Posts

äntligen efter år av slit har jag fått ut en låt...

Nu finns den dock bara att tanka hem i tre:s nät... men den kommer förhoppningsvis på radio/tv...

kolla in den alla ni som har tre om ni vill.

natacha peyres nya låt "wicked"

Jag och en snubbe skrev den (kristofer karlsson från falkenberg) och jag har proddat den... jag ville göra en klubbig prodd a la basement jaxx med en poppig melodi. Hade inte riktigt tänkt att en sådan artist skulle spela in den...

men ändå. Kul i alla fall. Nu kommer jag vara glad i en dag i alla fall...

ni som vill klaga på videon... det är inte jag som har gjor DEN 😉

Redigerat av pennudd
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Den absolut första sekunden i klippet låter fräckast. Blir nyfiken på hur det låter precis innan 😄

Tänkte köpa videon bara för att sponsra dig 😉 men jag är jättedålig på det här med att orka gå igenom en registreringsprocess bara för att slösa en tia.

Vem är tjejerna? Eller det borde man veta utan att fråga?

Link to comment
Dela på andra sajter

det är två dokuspåpa kändisar.... Vet inte om dominique är det... Men jag tror Natacha var med i paradise hotel eller nåt sånt..

jo... det är extremt spännande precis före refrängen 😉

nä... la på en liten ljudeffekt bara som jag tyckte passade. Inte så märkvärdigt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar...

för 4 år sedan råkade jag träffa en A&R genom en gemensam bekant. Jag skickade lite låtar till honom... som blev rejält sågade 😳

Men jag fortsatte att skicka låtar och alleftersom mina låtar blev bättre så gjorde han mer och mer...

Till sist blev jag signad och så fick han ut den här... förhoppningsvis blir det fler...

Så det är pga. envishet som jag fick ut den här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här finns videon: http://www.musicbrigade.com/templates/Prod...&ArtistID=42168  😛

Edit: Justja. Grattis ska man förstås säga.  🙂

Är det bara jag som inte får igång filmen? o_O

Nope, jag får inte igång den heller, det står även det att filmen är 00:00 lång. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars kan man knycka adressen från Musicbrigades hemsida, välja Öppna URL i Windows Media Player och klistra in adressen där...

mms://stream.musicbrigade.com/eu/EM7/streamRoot/300/MB_14751_300_TR_A12229T40257_30_90.wmv?args=334151424B557A3868755A6D6F2B7869785749396174594766736A70567933774E515335524

C435454736B355744764E5867653038513D3D

Link to comment
Dela på andra sajter

Betyder detta att du kommer att ligga med Natacha? 🙂🙂

Jag hoppas att han slipper denna styggelse! Om jag hade blivit tvingad till en sådan akt hade jag nog varit tvungen att gömma mig i en jordhåla för resten av mitt liv!!

Sorry for o.t. men jag var tvungen... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...