Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Letar efter lĂ„nga fx vindar till min nya lĂ„t, samplingarna ska hels vara gratis eller billiga... 😎.

Annons
Postat

SÀtt micken intill örat bara....

😎🙂🙂🙂

Sorry -kunde inte lÄta bli...

mohhaaa -fan va rolet!!!!!

Tjohopp!

Postat

😎🙂🙂🙂

Tjohopp!

hahahah

Postat

Vanligt brus och ett vasst bandpassfilter. 😎

Postat
Vanligt brus och ett vasst bandpassfilter. 😳

ok =) men finns det fÀrdiga sample Ässo? gÀrna gratis

Postat

tĂ€stade precis och det blir ju skit bra saker. jag tror jag kan strunta i att ha fĂ€rdigjorda för pĂ„ detta sĂ€ttet fĂ„r man dem exakt som man vill. tack 😳

Postat
tĂ€stade precis och det blir ju skit bra saker. jag tror jag kan strunta i att ha fĂ€rdigjorda för pĂ„ detta sĂ€ttet fĂ„r man dem exakt som man vill. tack 😳

Precis, glöm inte lite lÄngsamma delay ovanpÄ ocksÄ...

Postat
tĂ€stade precis och det blir ju skit bra saker. jag tror jag kan strunta i att ha fĂ€rdigjorda för pĂ„ detta sĂ€ttet fĂ„r man dem exakt som man vill. tack  đŸ˜Č

Precis, glöm inte lite lÄngsamma delay ovanpÄ ocksÄ...

NĂ€, det ska jag inte glömma 😄. AnvĂ€nder FlÂŽs egna en 4 step pĂ„ den 🙂.. Lite reverb före det ochsĂ„ 🙂

Postat
http://www.majken.se/vst <-- plocka hem Chimera, den lĂ„ter som en musikalisk vind skulle man kunna sĂ€ga 😄

/Majken

Just ja, mannen med brusgeneratorerna 😉

Postat

Om man kan lÄna skivor pÄ ditt stadsbibliotek sÄ kan det hÀnda att det finns skivor med massa samplingar. Sen Àr det bara att brÀnna. ;D Jag hittade en hel drös med skivor med allt frÄn militÀrmarch till havsljud och djur.

Postat
Om man kan lÄna skivor pÄ ditt stadsbibliotek sÄ kan det hÀnda att det finns skivor med massa samplingar. Sen Àr det bara att brÀnna. ;D Jag hittade en hel drös med skivor med allt frÄn militÀrmarch till havsljud och djur.

Intressant idĂš!

• 2 veckor senare...
Postat

😄😄😄😄

Tjohopp!

😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.