Cloudsurfer Postat 12 juni 2006 Postat 12 juni 2006 KoRn ställer in sin spelning på Hultsfredsfestivalen pga att sångaren Jonathan Davis är sjuk 😛 KORN HAR STÄLLT IN Korn har ställt in sin spelning på Hultsfred på grund av sjukdom. - Vi beklagar detta och försöker nu att hitta en ersättare. Vi hoppas också att Jonathan tillfrisknar fort och Korn är alltid välkomna tillbaka till festivalen när som, säger Janne Kleman bokningsansvarig för festivalen.
Overkill Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Tråkigt! Kan tänka mig att många har tänkt att åka dit på grund av dem 😆 :lol:
android Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 ...och enligt aftonpressen så blir ersättaren.....FOTBOLLSjävlaVM! Tur att man inte ska dit!
Hellpig Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Stod det inte något om att det rörde en blodsjukdom någonstans? Låter otrevligt!
Cloudsurfer Postat 14 juni 2006 Trådstartare Postat 14 juni 2006 Stod det inte något om att det rörde en blodsjukdom någonstans? Låter otrevligt! Jo det stog väl i expressen eller aftonbladet att det var pga av någon form av blodsjukdom, låter riktigt läskigt! Har ett gäng polare som är på festivalen ganska mycket på grund av att korn skulle lira, och det bästa är att jag är den enda i polarkretsen som sett dem live när de var 'fullt manskap' 😉
surikatmamma Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Han har ett extremt lågt värde av det som får blodet att koagulera (blodplättar?), typ tillfällig blödarsjuka, och tydligen kan han då få hjärnblödning av att headbanga. Har jag läst. 😉
Micke H Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Han har ett extremt lågt värde av det som får blodet att koagulera (blodplättar?), typ tillfällig blödarsjuka, och tydligen kan han då få hjärnblödning av att headbanga. Har jag läst. 😳 Och att be snubben att inte headbanga är samma sak som att ställa in turnén. 😉
Cloudsurfer Postat 14 juni 2006 Trådstartare Postat 14 juni 2006 Han har ett extremt lågt värde av det som får blodet att koagulera (blodplättar?), typ tillfällig blödarsjuka, och tydligen kan han då få hjärnblödning av att headbanga. Har jag läst. 😄 Och att be snubben att inte headbanga är samma sak som att ställa in turnén. 😉 Precis 😳 kan han inte stå där vid sitt mickställ som gestaltar en naken kvinna och svinga skallen fram och tillbaks så hårt han bara kan så är det ingen mening xD
adama Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 ...och enligt aftonpressen så blir ersättaren.....FOTBOLLSjävlaVM! Tur att man inte ska dit! nej, fotbolls VM skulle visas vilket fall som helst fast på en annan scen. Själv är jag jätteglad att korn ställde in vilket bidrog till att det var ett sjuhelsikes drag på Sverige-Paraguay på största scen 🙂 Ersättaren blev istället Leif Pagrodsky som pratade på en mindre scen istället. yo yo / adama
Cloudsurfer Postat 19 juni 2006 Trådstartare Postat 19 juni 2006 ...och enligt aftonpressen så blir ersättaren.....FOTBOLLSjävlaVM! Tur att man inte ska dit! nej, fotbolls VM skulle visas vilket fall som helst fast på en annan scen. Själv är jag jätteglad att korn ställde in vilket bidrog till att det var ett sjuhelsikes drag på Sverige-Paraguay på största scen 😱 Ersättaren blev istället Leif Pagrodsky som pratade på en mindre scen istället. yo yo / adama Hörde också från polare som var där att det var ungefär sak samma, vet inte om siffran stämmer men han sa nåt i stil med 'tänk dig 35.000 som kollar fotbollen, vilket jävla ös'
Rabieshund Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 Jag tror att KoRn var hemma och kollade på VM. Själv så satt jag i campet och krökade. xP Det var ändå så smockat sades det. Och jag kan ju inte kolla på fotboll. Det skulle ju förstöra hela min image!
Cloudsurfer Postat 21 juni 2006 Trådstartare Postat 21 juni 2006 Jag tror att KoRn var hemma och kollade på VM. Själv så satt jag i campet och krökade. xP Det var ändå så smockat sades det. Och jag kan ju inte kolla på fotboll. Det skulle ju förstöra hela min image! Image? Finns sånt fortfarande? 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.