Jump to content
Annons

Cool ny tävling!


dannepop (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 60
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Extremt bökigt lyssningssystem tycker jag. Man orkar ju inte vänta på alla ska bubbla förbi. Speciellt inte när NeTaY tar upp hälften. Jag har 2 rekommendationer hittils i alla fall. ;D tjo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm, reagerade på NeTaY också, verkar ju som han lagt upp alla sina alster hehe, lite jobbigt 😎

Jag har 17 låtar jag kan lägga upp, men väljer att lägga upp en istället, annars känns det lite som spam? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Smart drag av Spendrups...reklam riktad emot allt folk som vill synas och lägger upp sina låtar..

Sen kan de få billiga men bra låtar till något jippo som personen ifråga kräver en liten ersättning jämfört med produktionsbolagsinspelningar eller kända poplåtar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Smart drag av Spendrups...reklam riktad emot allt folk som vill synas och lägger upp sina låtar..

Sen kan de få billiga men bra låtar till något jippo som personen ifråga kräver en liten ersättning jämfört med produktionsbolagsinspelningar eller kända poplåtar.

Jao, men jag tror de flesta ser det som en kul grej bara. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

dannepop (oregistrerad)
Mmm, reagerade på NeTaY också, verkar ju som han lagt upp alla sina alster hehe, lite jobbigt

Jag har 17 låtar jag kan lägga upp, men väljer att lägga upp en istället, annars känns det lite som spam? 

Upp med fler låtar, då är ju chansen större till vinst!

Danne/

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm, reagerade på NeTaY också, verkar ju som han lagt upp alla sina alster hehe, lite jobbigt

Jag har 17 låtar jag kan lägga upp, men väljer att lägga upp en istället, annars känns det lite som spam? 

Upp med fler låtar, då är ju chansen större till vinst!

Danne/

Hmm, hur fungerar det med låtarna, ligger de kvar under tävlingsperioden eller töms bidragen varje vecka?

Link to comment
Dela på andra sajter

dannepop (oregistrerad)
Hmm, hur fungerar det med låtarna, ligger de kvar under tävlingsperioden eller töms bidragen varje vecka?

De kommer att ligga kvar hela tävlingen!

Danne/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska folk hitta nya låtar som man lägger publicerar? Det tar ju en evighet innan den bubblar upp, verkar mest vara en tävling i hur många kompisar man har som kan söka upp och rekommendera låten, om man inte la upp relativt tidigt.

Sen undrar jag när det är tänkt att själva huvudröstningen ska dra igång, än så länge verkar ju inte veckans bubblare blivit utsedda.

Var ligger loka-prylen i lunarstorm, har letat men hittar den inte. Är ju möjligt att det ser annorlunda ut där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan någon själ lyssna på min lilla låt? 😆

Låtz0r

Fyyy i helvete va bra Lenni-kalle Taipale Trio är...

De har med en låt i tävlingen: länk

Sjukt bra musik och sjukt duktiga musiker 😱

.Viktor

Jävlar vilken häftig låt! Otroligt skickliga. Ny favorit.

Redigerat av Krokodil
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...