Jump to content
Annons

Copyright


ViktorDenStore

Recommended Posts

Frågan är hur pass det rekommenderade brevet håller vid en tvist med en motpart i annat land än Sverige, t.ex. USA. Där lär det väl vara ännu lättare för dem att förfalska dylika bevis till sin egen fördel. 😆

antagligen... lr så stämmer de väl dej för nånting...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja med den teknik vi har idag när det gäller ljud o bild så går ju nästan vad som helst att förfalska. Återstår bara ett förslag; preparera din dator med dina samlade verk och avvakta ett iögonfallande naturfenomen (Halleys komet, solförmörkelse, venuspassage eller nåt). Släpa ut dator och hela skiten utomhus och tvinga lillbrosan att ansluta med videokamera. Kör sen närbildstagning på displayen där du spelar upp dina låtar så att man ser midi-fajler och audiospår blippa i synk med musiken - öppna gärna midispåren så att dom petnoga kan läsa vilka noter som spelas. I bakgrunden sker naturfenomenet, jordbävningen eller vad det nu är, slå gärna på TVn oxå så att en hysterisk Bengt Magnusson kan kommentera katastrofen och ytterligare bevisa att det är lajv.

Vad tror ni...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja med den teknik vi har idag när det gäller ljud o bild så går ju nästan vad som helst att förfalska. Återstår bara ett förslag; preparera din dator med dina samlade verk och avvakta ett iögonfallande naturfenomen (Halleys komet, solförmörkelse, venuspassage eller nåt). Släpa ut dator och hela skiten utomhus och tvinga lillbrosan att ansluta med videokamera. Kör sen närbildstagning på displayen där du spelar upp dina låtar så att man ser midi-fajler och audiospår blippa i synk med musiken - öppna gärna midispåren så att dom petnoga kan läsa vilka noter som spelas. I bakgrunden sker naturfenomenet, jordbävningen eller vad det nu är, slå gärna på TVn oxå så att en hysterisk Bengt Magnusson kan kommentera katastrofen och ytterligare bevisa att det är lajv.

Vad tror ni...?

kan man inte typ gå till nån advokat o få skriftligt intyg på att man har gjort låten bara?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja med den teknik vi har idag när det gäller ljud o bild så går ju nästan vad som helst att förfalska. Återstår bara ett förslag; preparera din dator med dina samlade verk och avvakta ett iögonfallande naturfenomen (Halleys komet, solförmörkelse, venuspassage eller nåt). Släpa ut dator och hela skiten utomhus och tvinga lillbrosan att ansluta med videokamera. Kör sen närbildstagning på displayen där du spelar upp dina låtar så att man ser midi-fajler och audiospår blippa i synk med musiken - öppna gärna midispåren så att dom petnoga kan läsa vilka noter som spelas. I bakgrunden sker naturfenomenet, jordbävningen eller vad det nu är, slå gärna på TVn oxå så att en hysterisk Bengt Magnusson kan kommentera katastrofen och ytterligare bevisa att det är lajv.

Vad tror ni...?

Lysande Hammagrella 😎 Den va bra! Ska ut och pröva direkt! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

novation (oregistrerad)
Hav tröst mina vänner, min framtida e-tjänst kommer att lösa edra problem! 🙂

Heja Hackeman! 😎

men de gånger jag skickat rekommenderat till mig själv har jag skrivit (blev ombedd av kassörskan..) min signatur under den blå tejpen i alla skarvarna på kuvertet, det borde ju vara halvsvårt att förfalska.. datumstämpeln sätter de på flera ställen om man vill, så tydlig som möjligt går. Kanske både över och under tejpen.. men det blir dyrt å skicka varje låt man gör, och meckigt å bränna på skiva och sen ta sig till posten med deras öppettider som inte alltid passar ens egna scheema..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var nere på Posten igår och snacka om jag tappade hakan när jag såg både Ola Håkansson och Bärt K. stå med rövarna i vädret och rota i postsäckarna inne på sorteringen. Nu hajar jag varför.... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var nere på Posten igår och snacka om jag tappade hakan när jag såg både Ola Håkansson och Bärt K. stå med rövarna i vädret och rota i postsäckarna inne på sorteringen. Nu hajar jag varför.... 😎

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...