Jump to content
Annons

grymma rytmklipp


karl

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

😉🙁🙂😮

Shiiiiiit! Jävlar vad skickligt!

EDIT: Jonglören alltså.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

grym jonglör. ska försöka sno hans tricks.. återkommer 2021 med första statusrapporten.

jag tror jag såg den där animerade "kulorna spelar" grejen första gången 1993 eller så på laserdisk.. får mig att tänka på nintendo ds "elektroplankton" - världens bästa spel att somna till.. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

shit pommes asså... grymt sa grisen

Grymt! 😆

Animationen var cool som fan om än lite menlös på ngt sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Duktig jonglör!

Jobbigt att behöva fråga men vad heter Beatles-låten? Har skivorna men kommer inte på låttiteln...

tror det är Lullabye......

Golden Slumbers, Carry that weight och The End. Det är ju slutet på Abbey Road ja alldeles innan Her Majesty. The End har avskedssolon med Ringo på trummor, John, Paul och George på gitarr. Lite kul att klura på vem som spelar vilket solo.

Det blev inte det absolut sista de gjorde i studion utan det blev Harrisons I me mine.

Link to comment
Dela på andra sajter

Duktig jonglör!

Jobbigt att behöva fråga men vad heter Beatles-låten? Har skivorna men kommer inte på låttiteln...

tror det är Lullabye......

Golden Slumbers, Carry that weight och The End. Det är ju slutet på Abbey Road ja alldeles innan Her Majesty. The End har avskedssolon med Ringo på trummor, John, Paul och George på gitarr. Lite kul att klura på vem som spelar vilket solo.

Det blev inte det absolut sista de gjorde i studion utan det blev Harrisons I me mine.

sorry ( jag chansade) men du kan ju din Beatles..... 🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Duktig jonglör!

Jobbigt att behöva fråga men vad heter Beatles-låten? Har skivorna men kommer inte på låttiteln...

tror det är Lullabye......

Golden Slumbers, Carry that weight och The End. Det är ju slutet på Abbey Road ja alldeles innan Her Majesty. The End har avskedssolon med Ringo på trummor, John, Paul och George på gitarr. Lite kul att klura på vem som spelar vilket solo.

Det blev inte det absolut sista de gjorde i studion utan det blev Harrisons I me mine.

sorry ( jag chansade) men du kan ju din Beatles..... 😆😏

Njae, men jag har alltid fängslats av den det där sista sorgliga avskedet på Abbey Road och hur nyansrik Pauls röst var på Golden Slumbers från det vaggvisesofta på "once there was a way..." till det råare "smiles awake you". Hans bitterhet och sorg över splittringen verkar ha frammanat det yppersta av skaparkraft och uttrycksrikedom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...