Jump to content
Annons

Hög tid att presentera sig!


Frizzle6

Recommended Posts

Hej!

Jag har varit medlem här sedan November men en medlemspresentation har jag inte lyckats skriva tidigare, men som var varannan kotte skriver i sina presentationer "bättre sent än aldrig".

Till sommaren ska jag fira min 17:e födelsedag här i Helsingborg. Om jag säger att jag är instresserad av musik är det nog ingen som blir chockerad direkt. Det är gitarr som först och främst gäller men jag lyckas hanka mig fram på piano, bas och ukulele också. För tillfället försöker jag lära mig spela munspel. Jag sjunger gärna också, men om folk uppskattar det eller ej har jag ingen aning om.

Jag skriver även en del låtar. Genren på mina låtar är nog pop/rock antar jag, men annars är det mest punk och rock som finns i skivsamlingen.

Hemstudion min är i planeringsstadiet. Jag föröker med alla hjälpsamma medlemmars råd komma fram till vad jag ska skaffa, det blir dock inget avancerat men inom kort kommer den se dagens ljus.

Det var allt jag hade att bjuda på en dag som den här.

MVH

Johannes

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

välkommen, pop, rock och punk! det låter trevligt! hoppas du ska trivas här. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag säger att jag är instresserad av musik är det nog ingen som blir chockerad direkt.

😎🙂😮😮

Välkommen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...