Jump to content
Annons

Keyboardist söker...


Fytrius

Recommended Posts

41-årig hemmapulare som spelar piano/keyboard och skriver eget material söker medmusikanter för trivsamt samarbete! En bassist som spelar jazz/funk och gärna trakterar kontrabas står som nummer 1 på önskelistan men även trummisar och gitarrister får också gärna höra av sig.

Hmm...strängt taget vad du än spelar så är jag öppen för förslag. Gå in på min sida och lyssna om det är något för dig. Det vore trevligt att spela "live" så du får gärna bo i

göteborgstrakten men det går ju att sammarbeta över internet också.

Martin

Redigerat av Fytrius
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jazz och funk är kanske inte min bag...å andra sidan så hänger jag inte upp mig så mycket på genrer. Jag provar gärna att jamma till lite pianolir med min 4-strängade shortscale... 😄

För tillfället ligger dock både bas och "studio" undanplockat...förhoppningen är att allt ska vara på plats återigen om någon vecka... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Slaptap, ska jag leta i gömmorna efter mina trash jazz-låtar?  😉

Nope, no need for that...jag improviserar gärna runt. Håller på att damma av en ballad bl a (jag nämnde ju att jag inte är genrebunden 😉 ) och lite pianolir kan eventuellt passa grymt snyggt där... 😉

Trash-jazz?....testa ordet "brunbjörn" snabbt tre gånger... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...