Jump to content
Annons

Vem vinner Champinos League?


Frekvens

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

Det är Barcelonas tur i år!

Det är jävligt svårt att säga, men jag tror iaf inte att Arsenal håller..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade iaf varit hur kul som helst att få se Arsenal - Barcelona i finalen. Två lag som spelar anfallsglad fotboll, bättre blir det ju inte.

Verkligen, en riktig drömfinal!! Jag trot att barca tar hem segern men inte utan kamp....

Yepyep. Glatt medhåll här. Riktigt kul fotboll bägge matcherna förr veckan; hoppas det blir lika ball ikväll o imorrn.

Mitt tips: Barcelona vinner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade iaf varit hur kul som helst att få se Arsenal - Barcelona i finalen. Två lag som spelar anfallsglad fotboll, bättre blir det ju inte.

Verkligen, en riktig drömfinal!! Jag trot att barca tar hem segern men inte utan kamp....

Yepyep. Glatt medhåll här. Riktigt kul fotboll bägge matcherna förr veckan; hoppas det blir lika ball ikväll o imorrn.

Mitt tips: Barcelona vinner.

Ditt tips har inga höga odds.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att ha sett några av Arsenals matcher i Champions League, har jag inte kunnat förstå varför det gått så dåligt för dom i Premier League, men efter kvällens drabbning förstår jag. Dom spelar ju uselt!

Edit: stavfel

Redigerat av gol
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Det är på sätt och vis skönt att inte ha något hjärtelag själv bland de fyra som var kvar till semifinalerna i Champions League (jag antar att tråden handlar om den cupen även om det står Champinos League i rubriken).

Skrämmande dåligt av Hysén att inte ta ut Ljungberg till en av kandidaterna till matchens spelare. Han var ju planens gigant! Han stod för räder på kanten, stred som ett jehu på mitten och räddade faktiskt Arsenal defensivt i matchen vid 2-3 tillfällen. Hans kanske bästa insats någonsin! F.ö. hade Arsenal mycket bra kontroll över detta, bortsett från några tvivelaktiga framåtnickar av Sol Campbell.

Synd om Villareal uppstickaren såklart med en stad på endast 45000 invånare. Men men fotbollslaget av de två gick vidare och det är skönt det.

Lustigt detta med straffsparkar...egentligen var inte Riquelmes straff dålig, men målvakten tog den ju. Varje gång målvakten tar en straff säger de att den är dålig. Om en spelare fintar en målvakt åt fel håll eller om målvakten redan bestämt att gå åt ett håll och det visar sig vara fel håll och spelaren slår en straff med knapp styrfart över mållinjen... Är inte DET en dålig straff? Egentligen. Jag nästan väntar på att det ska hända att en så lös straff räddas busenkelt av målvakten. Vad väljer de då för ord att ta i sin mun för att beskriva en sådan straff?

Om Ljungbergs insats idag smittar av sig på hela svenska laget i VM kan vi nå långt...kanske ända till kvartsfinal eller semi...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Om en spelare fintar en målvakt åt fel håll eller om målvakten redan bestämt att gå åt ett håll och det visar sig vara fel håll och spelaren slår en straff med knapp styrfart över mållinjen... Är inte DET en dålig straff?

Det var ju så Brolin byggde en hel karriär. Raska steg, stanna upp, vinkla i fel hörn.

Mkt tveksamt om man kalla Arsenal ett fotbollslag idag men det är så här fotbollen ser ut idag, tyvärr. Dom var trots allt värda att gå vidare då Villareal var precis lika usla och ovilliga att spela boll när dom hade bortaplan och snäppet ineffektivare på hemmaplan.

Link to comment
Dela på andra sajter

aaäähh.. räkna inte ut old gunners.. arsenal har ett mer sammansatt lag och deras keeper är ju fruktansvärt mycket bättre än barcas. fast visserligen har ju barca lite fler vinnartyper, folk som går in och avgör, än vad arsenal har..

tror finalen kommer bli årets match. VM inräknat 🙂

Edit: om inte sverige går till VM final då...

Redigerat av Mutto
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...