DrHans Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Hej tänkte inhandla en gitarrpreamp som jag inte hittar i Sverige, Har kontaktat musikaffärer i Sverige men inte fått något svar. ( bra va? 😉 ) Den finns på Thomann men inte på musicstore. Tänkte höra om någon känner till några fler billiga ställen att shopa ifrån så jag kan jämföra priset. BTW: Det är en Engl E530 jag är ute efter Tacksam för svar!
djonas Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 (redigerat) Jag har bara positiva erfarenheter från Thomann. De är bland de billigaste (tror jag) och har kort leveranstid. 😉 Redigerat 18 april 2006 av djonas
giggsy Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Jag har handlat mycket hos Rockshop: http://www.rockshop.de/shop/oshop.php?&vka...er=navlang&sp=1 Bra service, snackar engelska och har tysk moms. Har alltså tjänat en hel del pengar jämfört med om jag hade använt Thomann.
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Thomann har tagit 8 veckor på sig att leverera min Pro VLA. Dom tog dock på sig postavgifterna och skickade allt annat i beställningen åt mig på förhand, och nu senare alltså kommer min Pro VLA utan postavgifter. Detta var inte ett inlägg MOT Thomann, utan ett inlägg som får tolkas både för och emot 😉
musik (oregistrerad) Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 (redigerat) England är billigast! Imuso Soundslive Till exempel. 🙂 :musik Tillägg: Var tvungen att gå in och kontrollera priserna där igen. Gibson Les Paul Std kostar nu 19300 SEK inkl. frakt. Förra veckan var det 16200 SEK. Hmm... Även om de höjt kraftigt precis nyligen, så är det ändå billigare än i Svea Rike! Riktpris 30000 SEK, 4Sound kan ta 21500 SEK... Sedan beror det på vad man är ute efter! De två sajter jag gav är mer för gitarrister kanske... Redigerat 18 april 2006 av musik
nurfen Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Bra tips där, musik. Produkten han letar efter finns inte hos någon av butikerna. Jag kan rekommendera Thomann. De är billiga och har snabba leveranser.
DrHans Postat 18 april 2006 Trådstartare Postat 18 april 2006 Jag har handlat mycket hos Rockshop:http://www.rockshop.de/shop/oshop.php?&vka...er=navlang&sp=1 Bra service, snackar engelska och har tysk moms. Har alltså tjänat en hel del pengar jämfört med om jag hade använt Thomann. Hur lång tid har det tagit att få hem grejer därifrån?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.