Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hade vart kul att se Dave Weckl alltsĂ„. TyvĂ€rr Ă€r jag ju inte över 20 som Ă€r grĂ€nsen i Göteborg. đŸ˜Č

APRIL 21 STOCKHOLM (Sweden) FASCHING JAZZKLUBB

APRIL 22 GOTEBORG (Sweden) NEFERTITI

🙂

Annons
Postat

Nej.... fan jag som precis flyttat till London. men han lĂ€r vĂ€l spela hĂ€r med antar jag. đŸ˜Č

Dave weckl Ă€r kung"!! 🙂

Postat
Vem Àr Dave Weckl? :rolleyes:

En vÀldigt duktig fusiontrummis, som tyvÀrr oftast spelar bÄt-jazz (alltsÄ typ temamusiken till serien "Love Boat")... trots detta Àr det rÀtt intressant.

Postat
Hade vart kul att se Dave Weckl alltsÄ. TyvÀrr Àr jag ju inte över 20 som Àr grÀnsen i Göteborg. :rolleyes:

Äh, pĂ„ Nef kommer du sĂ€kert in Ă€ndĂ„. De brukar inte vara sĂ„ hĂ„rda vid inslĂ€pp till konserterna, Ă€r du bara över 18 sĂ„ gĂ„r det sĂ€kert bra.

Postat
Hade vart kul att se Dave Weckl alltsĂ„. TyvĂ€rr Ă€r jag ju inte över 20 som Ă€r grĂ€nsen i Göteborg. 😏

Äh, pĂ„ Nef kommer du sĂ€kert in Ă€ndĂ„. De brukar inte vara sĂ„ hĂ„rda vid inslĂ€pp till konserterna, Ă€r du bara över 18 sĂ„ gĂ„r det sĂ€kert bra.

Jag Ă€r 15 😆😆😆

Postat
Vem Ă€r Dave Weckl? 😏

En vÀldigt duktig fusiontrummis, som tyvÀrr oftast spelar bÄt-jazz (alltsÄ typ temamusiken till serien "Love Boat")... trots detta Àr det rÀtt intressant.

Å fan. BĂ„t-jazz. Schysst genre. 😆

Postat

Jag spelade en lĂ„t med Dave Weckl Band som "slutprov" i gymnasiet, pĂ„ trummor. Efter att ha suttit i en vecka för att fĂ„ till det sĂ„ vill jag aldrig mer lyssna pĂ„ honom. đŸ˜±

Postat

Jag ska gÄ! Det kommer nog bli schysst, svÀnging fusion.

Tom Kennedy Àr ju en grym bassist ocksÄ, spelat med planet x.

Postat

usch!!! Har verkligen fÄtt nog av musiker-musik! Lyssnade som fan förut tills det slog mig, varför dÄ?

Men det kanske hade en liknande betydelse som punken hade nÀr man började med musik! typ en fas som man var tvungen att gÄ igenom för att bli bÀttre!

• 2 veckor senare...
Postat
usch!!! Har verkligen fÄtt nog av musiker-musik! Lyssnade som fan förut tills det slog mig, varför dÄ?

Men det kanske hade en liknande betydelse som punken hade nÀr man började med musik! typ en fas som man var tvungen att gÄ igenom för att bli bÀttre!

Hmm, hur menar du nu? Har du kommit lĂ€ngre i din musikaliska utveckling Ă€n alla de som lyssnar pĂ„ och gillar Weckl? 😛

Postat

Hmm, hur menar du nu? Har du kommit lĂ€ngre i din musikaliska utveckling Ă€n alla de som lyssnar pĂ„ och gillar Weckl? 🙁

Kanske Ă€n weckl sjĂ€lv? 😄

Postat

Hmm, hur menar du nu? Har du kommit lĂ€ngre i din musikaliska utveckling Ă€n alla de som lyssnar pĂ„ och gillar Weckl? 😄

Kanske Ă€n weckl sjĂ€lv? 😄

Oj, det var inte illa! En vĂ€rldsmusiker pĂ„ forumet 😄

Ok, dags att sluta nu tror jag 🙁

Postat (redigerat)
IkvÀll smÀller det! 19.30 pÄ Nef!

Det var jÀvligt bra. SÄ tajt och svÀngigt band, vÀrldsklass pÄ samtliga.

edit* PĂ„ fasching i sthlm alltsĂ„ 😕

Redigerat av johahl

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.