Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fattar egentligen inte varför jag Àr sÄ hooked pÄ alla smÄ meningslösa filmer. Det fÄr en att fundera över meningen med saker och ting iallafall.

Är det fler Ă€n jag som fastnat i kortfilmstrĂ€sket? 😛

Annons
Postat

Perfekt en tisdagskvĂ€ll nĂ€r man egentligen har lĂ€xor att göra...vad elak du Ă€r, Majken... 🙂

Postat
Perfekt en tisdagskvĂ€ll nĂ€r man egentligen har lĂ€xor att göra...vad elak du Ă€r, Majken... 🙂

Muahahahaha.. du anar inte 😆

Eller sÄ Àr det just vad du gör eftersom du suttit bredvid mig i tre mÄnader och vet precis hur mesig jag Àr.. ehhh..

/Majken

Postat

Muahahahaha.. du anar inte 😆

Eller sÄ Àr det just vad du gör eftersom du suttit bredvid mig i tre mÄnader och vet precis hur mesig jag Àr.. ehhh..

/Majken

JorĂ„, jag vet allt om dig! Jag kĂ€nde till nyckelhĂ„let pĂ„ ryggen, eller hur? 😆

Postat
MÀ ja À snygg nuju!!

😄

Du Ă€r precis som medlemmarna i Kiss: cool med smink, skitful utan... đŸ˜±

😄

Postat
MÀ ja À snygg nuju!!

😛

Du Ă€r precis som medlemmarna i Kiss: cool med smink, skitful utan... đŸ˜±

😄

Precis!! Det Ă€r EXAKT sĂ„ jag tĂ€nkt!! Kissfan in i benmĂ€rgen.. 😄

Postat

Jag Ă€r inte fast, men det Ă€r liiite kul. 😆

Postat

Jag klickar inte pÄ Majkens lÀnk! Senast i förrgÄr skulle jag egentligen sitta och skriva arbetsansökningar och rapporter och annat kul pÄ kvÀllen. Resultat: 4 timmar googlevideo. Usch.. jag Àr svag...

IgÄr spenderade jag kvÀllen med att sitta och lÀsa igenom det hÀr. Hur man förstör planeten Jorden kanske inte verkar sÄ kul men efter ett tag blir det bara absurt roligt i sin totalt seriösa guide till att förgöra detta klot. =]

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.