Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Fattar egentligen inte varför jag är så hooked på alla små meningslösa filmer. Det får en att fundera över meningen med saker och ting iallafall.

Är det fler än jag som fastnat i kortfilmsträsket? 😛

Annons
Posted
Perfekt en tisdagskväll när man egentligen har läxor att göra...vad elak du är, Majken... 🙂

Muahahahaha.. du anar inte 😆

Eller så är det just vad du gör eftersom du suttit bredvid mig i tre månader och vet precis hur mesig jag är.. ehhh..

/Majken

Posted
Perfekt en tisdagskväll när man egentligen har läxor att göra...vad elak du är, Majken... 🙂

Muahahahaha.. du anar inte 😆

Eller så är det just vad du gör eftersom du suttit bredvid mig i tre månader och vet precis hur mesig jag är.. ehhh..

/Majken

Jorå, jag vet allt om dig! Jag kände till nyckelhålet på ryggen, eller hur? 😆

Posted

Jag är inte fast, men det är liiite kul. 😆

Posted

Jag klickar inte på Majkens länk! Senast i förrgår skulle jag egentligen sitta och skriva arbetsansökningar och rapporter och annat kul på kvällen. Resultat: 4 timmar googlevideo. Usch.. jag är svag...

Igår spenderade jag kvällen med att sitta och läsa igenom det här. Hur man förstör planeten Jorden kanske inte verkar så kul men efter ett tag blir det bara absurt roligt i sin totalt seriösa guide till att förgöra detta klot. =]