Pelle Rylander Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 SĂ€jer hĂ€rmed hej! till allahopa samtidigt! JĂ€kligt nice forum det hĂ€r, tonen verkar vara riktigt varm och friendly. NĂ€r ja var 15 gick jag en dag in pĂ„ min Storbrors rum (Han var inet hemma!), och snodde hans nylonstrĂ€ngade. Jag bar ocksĂ„ med mej boken The Beatles Complete och satte mig pĂ„ sĂ€ngen i mitt tonĂ„rsrum och plinkade. Det tog ungefĂ€r 3 minuter varje gĂ„ng jag skulle byta ackord, men det var förbannat roligt! I dag har jag en Ovation, en nylon och en billig elgitarr. DĂ€r finns ocksĂ„ 2 munspel, panflöjt, tamburin, en afrikansk(kanske) handhĂ„llen trumma a la bongo, och lite annat smĂ„tt som gĂ„r att göra ljud med. Jag har genom Ă„ren försökt skriva en vĂ€ldans massa - dikter, berĂ€ttelser...men mest av allt lĂ„tar. Jag har typ etthhundrafyrtiofjorton ofullbordade. Beethoven hade bara en! đ PĂ„ min 45Ă„rs dag köpte min hustru nĂ„gra timmar i en studio, och grannen kidnappade mig helt oförberedd, och körde mig dit. Det var nice! Klyschan Blodad Tand skulle fungera hĂ€r. đ SĂ„ nu sitter jag hĂ€r med min nybörjar-rigg och plinkar. Jag tĂ€nker mjölka er pĂ„ alla tips som finns, och bli nĂ€ste Bruce. VĂ€l mött!
KillwithSkill Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 "..oh, this happens to be a nocturne.. you know.. Fredrik-Fucking-Chopin.." LĂ„t mig gissa, Fyllekungen Doc Holiday lirar lite piano i Tombstone? Val Kilmers bĂ€sta roll nĂ„nsin! đ BTW, vĂ€lkommen Pelle! đ
Linus Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 *visar runt* Ja, sĂ„ hĂ€r bor vi... Kom in och slĂ„ dig ner! đ KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. đ
djonas Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 Val Kilmers bĂ€sta roll nĂ„nsin! đł đ ...sĂ„ sant, sĂ„ sant. đ BTW VĂ€lkommen hit! Ser fram emot att fĂ„ höra dina alster. đ Mvh / djonas
Harmonica mike Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 Tjena..har ska det skapas musik! Velcome.. MVH Harmonica mike
illvaesen Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 "..oh, this happens to be a nocturne.. you know.. Fredrik-Fucking-Chopin.." LĂ„t mig gissa, Fyllekungen Doc Holiday lirar lite piano i Tombstone? Val Kilmers bĂ€sta roll nĂ„nsin! đ BTW, vĂ€lkommen Pelle! đ Hehe đ ..alldeles riktigt! HĂ„ller med helt...
Pelle Rylander Postat 27 mars 2006 TrÄdstartare Postat 27 mars 2006 Tackar sÄ möe! Och hÀjj pÄ er sjÀlva! :::sÀtter mig pÄ soffbordet och lÀgger fötterna i soffan istÀllet:::
Dark Of Light Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 Hejs och vÀlkommen hit... BÀrs finns i kylen.
Pelle Rylander Postat 27 mars 2006 TrĂ„dstartare Postat 27 mars 2006 Hejs och vĂ€lkommen hit... BĂ€rs finns i kylen. Thnx!!! NU Ă€r jag hemma.... đ
allansson Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 Jag tĂ€nker mjölka er pĂ„ alla tips som finns, och bli nĂ€ste Bruce. Har jag hittat en likasinnad eller menar du nĂ„gon annan Ă€n The Boss? đźđČ Hursomhelst... VĂ€lkommen! đ
Pelle Rylander Postat 27 mars 2006 TrĂ„dstartare Postat 27 mars 2006 Har jag hittat en likasinnad eller menar du nĂ„gon annan Ă€n The Boss? There can be only one.... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.