Pelle Rylander Posted March 25, 2006 Posted March 25, 2006 Säjer härmed hej! till allahopa samtidigt! Jäkligt nice forum det här, tonen verkar vara riktigt varm och friendly. När ja var 15 gick jag en dag in på min Storbrors rum (Han var inet hemma!), och snodde hans nylonsträngade. Jag bar också med mej boken The Beatles Complete och satte mig på sängen i mitt tonårsrum och plinkade. Det tog ungefär 3 minuter varje gång jag skulle byta ackord, men det var förbannat roligt! I dag har jag en Ovation, en nylon och en billig elgitarr. Där finns också 2 munspel, panflöjt, tamburin, en afrikansk(kanske) handhållen trumma a la bongo, och lite annat smått som går att göra ljud med. Jag har genom åren försökt skriva en väldans massa - dikter, berättelser...men mest av allt låtar. Jag har typ etthhundrafyrtiofjorton ofullbordade. Beethoven hade bara en! 😠 På min 45års dag köpte min hustru några timmar i en studio, och grannen kidnappade mig helt oförberedd, och körde mig dit. Det var nice! Klyschan Blodad Tand skulle fungera här. 😠 Så nu sitter jag här med min nybörjar-rigg och plinkar. Jag tänker mjölka er på alla tips som finns, och bli näste Bruce. Väl mött!
KillwithSkill Posted March 25, 2006 Posted March 25, 2006 "..oh, this happens to be a nocturne.. you know.. Fredrik-Fucking-Chopin.." Låt mig gissa, Fyllekungen Doc Holiday lirar lite piano i Tombstone? Val Kilmers bästa roll nånsin! 😠 BTW, välkommen Pelle! 😠
Linus Posted March 25, 2006 Posted March 25, 2006 *visar runt* Ja, så här bor vi... Kom in och slå dig ner! 😠 Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😠
djonas Posted March 25, 2006 Posted March 25, 2006 Val Kilmers bästa roll nånsin! 😳 🙂 ...så sant, så sant. 😄 BTW Välkommen hit! Ser fram emot att få höra dina alster. 🙂 Mvh / djonas
Harmonica mike Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 Tjena..har ska det skapas musik! Velcome.. MVH Harmonica mike
illvaesen Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 "..oh, this happens to be a nocturne.. you know.. Fredrik-Fucking-Chopin.." Låt mig gissa, Fyllekungen Doc Holiday lirar lite piano i Tombstone? Val Kilmers bästa roll nånsin! 😎 BTW, välkommen Pelle! 😄 Hehe 😄 ..alldeles riktigt! Håller med helt...
Pelle Rylander Posted March 27, 2006 Author Posted March 27, 2006 Tackar så möe! Och häjj på er själva! :::sätter mig på soffbordet och lägger fötterna i soffan istället:::
sixties Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 Välkommen, lite Beatles influenser är aldrig fel.
Dark Of Light Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 Hejs och välkommen hit... Bärs finns i kylen.
Pelle Rylander Posted March 27, 2006 Author Posted March 27, 2006 Hejs och välkommen hit... Bärs finns i kylen. Thnx!!! NU är jag hemma.... 😆
allansson Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 Jag tänker mjölka er på alla tips som finns, och bli näste Bruce. Har jag hittat en likasinnad eller menar du någon annan än The Boss? 😮😲 Hursomhelst... Välkommen! 😎
Pelle Rylander Posted March 27, 2006 Author Posted March 27, 2006 Har jag hittat en likasinnad eller menar du någon annan än The Boss? There can be only one.... 😕
Recommended Posts