Jump to content
Annons

skulle vilja hälsa mig själv välkommen


Megaphone

Recommended Posts

Joel var namnet. jag är 18 år och bor på Gotland (en lliten ö strax väster om Lettland)..

jag har alltid varit intresserad av musik och slår på trummor i diverse band..

jag spelar själv mest hårdrock och numera i huvudsak i nåt sorts prog-metalprojekt.

Det jag spelat in sträcker sig mest bara till skrammelpop i form av ett par lokala demoband (The big beat som nog snart byter namn samt léchanté som jag själv var med i) men också både Maiden- och queencovers i samband med projektarbete och sånt.

Jag har då mest använt lånade adat-bandspelare men jag har börjat gå över helt till hårddisk, det är ju så mycket bekvämare..

intresset för ljudteknik och inspelning började för typ tre år sedan då jag började på musikgymnasium. har läst en massa ljudteknik och ljudproduktion sedan dess och det blir bara roligare.

jag är stolt ägare till en Imac G5 vilken gjorde ett stort hål i min ekonomi, så nu sitter jag mest och väntar på att studiebidraget ska höjas så att jag kan köpa ett ljudkort också..

har varit medlem nån vecka nu.. stormtrivs 😏

Redigerat av Megaphone
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

välkommen, vad är det för musik du håller på med/gillar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hej!

hegobald Postat: 22 March 2006, 00:57 

Hallå och välkommen.. Du kanske ska byta ut studiebidraget mot ett studiobidrag 

😉 Tänk om vi alla kunde göra det!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...