Sauron (oregistrerad) Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 NĂ„gon som testat Audio edition? Ăr bara lite nyfiken... Ge synpunkter. đ LĂ€s mer HĂR
Linus Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 Adobe Audition heter det. Inte Audio Edition. Adobe köpte upp Syntrillium och gjorde om Cool Edit Pro 2 till Audition. VĂ€ldigt bra ljudeditor! Plus: + Det Ă€r billigt. + Brusreduceringsfunktionen Ă€r guld vĂ€rd. + FFT Filter med kirurgisk noggrannhet! + Det smĂ€ller Wavelab, Sound Forge osv. pĂ„ fingrarna nĂ€r det gĂ€ller redigering av instrumentsamplingar. Minus: - Enbart DirectX-effekter, sĂ„ jag saknar VST-stöd. - Multitrackdelen Ă€r rĂ€tt simpel. PĂ„ den punkten Ă€r Wavelabs Audio Montage bĂ€ttre. Slutsats: Min favoritmjukvara efter Reason... đ
Neko Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 LĂ„ter som nĂ€sta sak att införskaffa faktiskt... Tack för att frĂ„gan restes. đ
unbornichen Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 Har kört adobe audition lÀnge. Funkar perfekt för oss amatörer i alla fall. Har kommit en ny version aldeles nyligen sÄ nu finns det Àven VST-stöd. http://www.adobe.com/products/audition/newfeatures.html
Linus Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 (redigerat) Vad lĂ€ser jag? 1.5!! Med VST-stöd!! đ ÂŽ Wooooooooooooooooooohoooooo! đ 69$ för uppdateringen? Runt 500:- SEK eller? Redigerat 29 maj 2004 av vectro
unbornichen Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 đ jag pissade sjĂ€lv pĂ„ mig nĂ€r jag lĂ€ste om det
Sauron (oregistrerad) Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 DĂ„ har jag gjort nĂ„t bra mao, reste frĂ„gan... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.