Jump to content
Annons

AKG C2000B, hur står den sej?


nurfen

Recommended Posts

Jag impulsköpte en mikrofon idag, en C2000B 😄

Sen slog det mej att jag kanske skulle läst på lite innan, men ett impulsköp är ett impulsköp är ett impulsköp.. Så.. Jag vet inte ett skvatt om mikrofoner runt 2000. Smart som jag var skaffade jag dock en veckas bytesrätt på den om jag inte skulle bli nöjd, så nu undrar jag helt enkelt:

Finns det några mikrofoner som "alltid" ska tas i första hand runt 2000 kr?

Röde NT1-A, kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Lugn för tusan,du har köp en mycket bra mikrofon som är alldeles jättebra till både sång-gitarr ja allt,tycker inte du skall behöva ångra dig,den är klart bättre än andra i prisklassen-varför blir du orolig???

Jag har använt den i 4 år och aldrig blivit besviken,jag har betydligt dyrare mickar i min park,och billigare...alla är bra till något,den här är inget undantag! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag impulsköpte en mikrofon idag, en C2000B 😄

Sen slog det mej att jag kanske skulle läst på lite innan, men ett impulsköp är ett impulsköp är ett impulsköp.. Så.. Jag vet inte ett skvatt om mikrofoner runt 2000. Smart som jag var skaffade jag dock en veckas bytesrätt på den om jag inte skulle bli nöjd, så nu undrar jag helt enkelt:

Finns det några mikrofoner som "alltid" ska tas i första hand runt 2000 kr?

Röde NT1-A, kanske?

http://www.musikermagasinet.com/bilder/pdf...00_Test-AKG.pdf

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...