MrBluesman Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Jaha, man ska tydligen presentera sig ocksĂ„... kan ju vara bra förstĂ„s, sĂ„ slipper folk undra vad det Ă€r för ett Ă€gg som tycker till... Jag Ă€r en 25 Ă„rig 08-kille som gillar mysiga hemmakvĂ€llar och lĂ„nga skogspromenader... SkĂ€mt Ă„sido. Jag Ă€r (hobby-) trummis i grunden, men har lĂ€nge fuskat lite pĂ„ piano och har nyligen börjat pilla lite pĂ„ guratarren. Till min frus stora glĂ€dje đ± Har inte suttit i hemstudiotrĂ€sket sĂ„ lĂ€nge, men kĂ€nner att jag börjar gĂ„ ner mig i det. Till min frus stora glĂ€dje đ Har mest skitgrejer (Garage Band, noname kondensare och billigaste ART-preampen), men det börjar bli dags för lite investeringar. Ă terigen till min frus stora glĂ€dje đ -Hon blir nog glad nĂ€r den stora hiten kommer đ Ăr (tvilling-) brorsa med Kahman Kolla gĂ€rna in och tyck till om min lĂ„t ("Angel of Mercy") som jag lagt ut i demosektionen (rubrik: "debut...") Kan beskrivas som en nĂ„got för smörig pop-/soul-/singer songwriter/Ă€r-inte-helt-sĂ€ker-pĂ„-vilken-genre-den-ska-placeras-i-lĂ„t Your browser does not support the HTML5 audio tag Tack och hej (leverpastej)
stajo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Hej och vĂ€lkommen! och hĂ€r Ă€r den ju, lĂ„ten som jag blev rekommenderad att lyssna pĂ„ av en annan forum medlem... och nu förstĂ„r jag varför đ± . Riktigt skön kĂ€nsla och lĂ„t. Blir kul att höra mer frĂ„n dig.
osiris Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Hej och vĂ€lkommen hit! Mycket trevlig lĂ„t du hade dĂ€r... đ±
Linus Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Fin demo đ *visar runt* Ja, sĂ„ hĂ€r bor vi... Kom in och slĂ„ dig ner! đ KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.