Cloudsurfer Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Född i Halmstad men rötterna kommer från norrland.
Neosus Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Finns många norrlänningar här märker jag. Tummen upp för det!! 😑
Mopar Man Postat 26 juli 2005 Postat 26 juli 2005 Vaggan stod i värdsmetropolen Gôrfôrs sen blev det flytt till Kanonstan på -80 talet åså två år på Lidingö i början på detta sekel men sen tillaks till Kanonstan...🙂
mornel Postat 26 juli 2005 Postat 26 juli 2005 Jag är från Södermalm i Stockholm. Härlig stad och stadsdel. Synd bara att det är så sjukt svårt att hitta replokaler i Stockholm. Ingen som har en över? 🙂
BobGeorge Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Sköna Göteborg, tidigare Borås, tidiga levnadsåren i Skåne (Staffanstorp anyone?)
D Vibe Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 Vettefaen om jag svarat här tidigare, men jag bor iaf i Skövde (av alla ställen). /Daniel
Veronica (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Bor i Stockholm men kommer från en liten liten håla i Östergötland.
Impey Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Jag kommer från en lite "by" som heter Lucksta som ligger ca 2 mil utanför Sundsvall men bor nu i Sundsvall.
VacUm Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 FuJiSuN sa: Avacklimatiserad och avskräckt Hallänning från Falkenberg. Numera och för tillfället bor jag i Lund. Har även bott i, Höganäs, Helsingborg, Ulricehamn, Visby, Kristianstad och Malmö. Flyttar ganska strax (½ år) till Uppsala där jag kommer bo ex antal år. Ulricehamn och Höganäs är hemska platser! Ulricehamn är ju fint. Gick gymnasium och har bott där i flera år. Bor numera i Stocksund mellan bergshamra och mörby.
Klontarf Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Långmyra..... (nära träsket) Place in my heart... home of the brave Närmsta större by: Vänge Närmsta större by till Vänge: Uppsala (jag har den största studion i Långmyra för övrigt=]
Per_a_55 Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Klontarf sa: Långmyra..... (nära träsket)Place in my heart... home of the brave Närmsta större by: Vänge Närmsta större by till Vänge: Uppsala (jag har den största studion i Långmyra för övrigt=] Har du den minsta också 😄😉
Bunga Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Ursprungligen från Mönsterås (utanför Kalmar), nyligen utflyttad till Hultsfred (innanför skogen).
Klontarf Postat 12 augusti 2005 Postat 12 augusti 2005 Per_a_55 sa: Klontarf sa: Långmyra..... (nära träsket)Place in my heart... home of the brave Närmsta större by: Vänge Närmsta större by till Vänge: Uppsala (jag har den största studion i Långmyra för övrigt=] Har du den minsta också 😄😉 jepp... och antagligen den enda studion som har 6 islandshästar under samma tak- (rätta mig om jag har fel) Har precis avvärjt min systers idé om att ha får i carporten under studion. (sant!) (de har ju för fasen en självklar plats i kontrollrummet där det är varmt o gött)
Eliasson Postat 13 augusti 2005 Postat 13 augusti 2005 Morta sa: Tacka vettja norrland. Bollnäs torde vara södra norrlands metropol! 😉 vad är detta!!!??? en till Bollnäsbo!? jag kommer från Kilafors 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.