Jump to content
Annons

Vilka fina kvaliteter han eller hon har!


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Dags att vända blicken inåt! Vilka personer vill ni framhålla som sådana som kan sägas ha väldigt vackra och beundransvärda inre egenskaper...

Jag börjar med...

Les-Paul-Rocks-Out.JPG

Les Paul

Lär alltid ha ställt upp för de som behövde hjälp på olika sätt...utan ersättning.

Generös m.a.o. En fin egenskap. För den som har möjlighet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bra initiativ! :rolleyes: Jag fortsätter då!

europe05_viennaAT_SML.jpg

Steve Vai

Jag råkade träffa honom på stan när han spelade här i Stockholm för inte så länge sedan. Stammande bad jag om en autograf, men det nöjde han sig inte med! Han började prata om jag skulle på giget ikväll, osv...

När jag sade att jag inte skulle det, såg han besviken ut och frågade om jag skulle ändra uppfattning om jag fick en inbjudan. "E han seriös?" tänkte jag. Men visst, det var han. Han skrev upp mig på gästlistan, så jag kom in gratis. 😎

Grym konsert btw! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra initiativ! 😎 Jag fortsätter då!

europe05_viennaAT_SML.jpg

Steve Vai

Jag råkade träffa honom på stan när han spelade här i Stockholm för inte så länge sedan. Stammande bad jag om en autograf, men det nöjde han sig inte med! Han började prata om jag skulle på giget ikväll, osv...

När jag sade att jag inte skulle det, såg han besviken ut och frågade om jag skulle ändra uppfattning om jag fick en inbjudan. "E han seriös?" tänkte jag. Men visst, det var han. Han skrev upp mig på gästlistan, så jag kom in gratis. 😎

Grym konsert btw! 😎

Jävlar! Vilken solskenshistoria! 🙂

"...å sedan den dagen har han varit din största av de största?" :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, en sån utmärkelse måste ju bara gå till forumets mest godhjärtade medlem:

claes.jpg

Claes!

Alltid trevlig, alltid hjälpsam och kunnig inom det mesta. Men när sover karln egentligen och hur fasen har han tid att sälja prylar? :rolleyes:

Hedersutnämnaden får gå till Linus och Neko.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, en sån utmärkelse måste ju bara gå till forumets mest godhjärtade medlem:

claes.jpg

Claes!

Alltid trevlig, alltid hjälpsam och kunnig inom det mesta. Men när sover karln egentligen och hur fasen har han tid att sälja prylar? 🙂

Hedersutnämnaden får gå till Linus och Neko.

/Majken

Tack för de värmande orden. 😎 Jag bugar mig ödmjukt i stoftet. 🙂

...fast "forumets mest godhjärtade medlem"...? 🙂 Anar jag lite fjäskande inför något framtida köp...? 😎😎

Nåja - skämt åsido; Jag tycker det är kul att hjälpa till när det är något jag kan hjälpa till med. Sälja prylar går av bara farten - men det där ordet du nämnde - "sova" - vad är det för något? :rolleyes:

Jag tycker förstås att även Majken själv förtjänar ett omnämnande i en sådan här tråd, tack vare hans hjälpsamma inställning på forumet - och tack vare hans fina Cubase-skola. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, en sån utmärkelse måste ju bara gå till forumets mest godhjärtade medlem:

claes.jpg

Claes!

Alltid trevlig, alltid hjälpsam och kunnig inom det mesta. Men när sover karln egentligen och hur fasen har han tid att sälja prylar? 😱

Hedersutnämnaden får gå till Linus och Neko.

/Majken

Instämmer! 😳

Claes får en utmärkelse av mig också. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt omnämnande går till...

03-santa.jpg

Tomten!

Visst, generösa verkar många vara, men vem ger bort mest saker här i världen egentligen? Och han tvekar inte att skämma ut sig i reklamer för läskedryckjättar för att finansiera sina välgörenhetsprojekt!

Dessutom fick jag en iPod och en nytt ljudkort av honom förra året.

Den största av de största!

Redigerat av Joel B
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

tuva_artikel.jpg

Hon verkar ha båda fötterna på jorden, hon är sjukt ödmjuk och har aldrig hört henne vara, eller hört att hon skulle vara, otrevlig mot någon. Och så är hon sjukt söt.

Link to comment
Dela på andra sajter

tuva_artikel.jpg

Hon verkar ha båda fötterna på jorden, hon är sjukt ödmjuk och har aldrig hört henne vara, eller hört att hon skulle vara, otrevlig mot någon. Och så är hon sjukt söt.

Vem är hon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Musik

av-4200.jpg

Man behöver inte säga så mycket om honom, han har alltid goda åsikter. Han vill alltid väl. Han är genomtänkt. Han uppskattar skönhet såväl som personlighet och kvalité 🙂

.Viktor

Måste instämma här! Musik, killen alltså, roolz! 😎

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Per Gessle!

För att han gör så härliga sommarhittar som sätter sig på hjärnan tills man spyr på skiten. Dessutom gör han så härligt simpla låtar så vilken nybörjare som helst kan spela dem. Så vänligt av honom! Han är min idol, mitt allt! Söt är han också... 😄

Och sjunger med tonårsröst trots att han är 46-47 eller nått sånt.

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Tre Kronor och Finland

14752.jpg

Två utskällda landslag som ingen räknade med i detta OS. De två favoriterna Tjeckien och Kanada fick se sig slagna av dessa två nordiska hockeylag!

Finland har inte förlorat en enda match i detta OS och har slagit nationer som Tjecken, Kanada, Ryssland och USA på vägen om OS-finalen. Bara det är värt att respektera dom för, speciellt med tanke på alla skador de dragits med.

Sveriges väg till finalen var lite mer krånglig. Två pinsamma förluster mot Ryssland och Slovakien, men väl i kvartsfinalen visade man upp ett helt annat spel. Scweiz ( hur ***** stavar man det egentligen???) hade aldrig någon riktig chans, och mot Tjeckien fick man en revansch som heter duga! Plockar man fram samma spel mot Finland imorgon, blir det svårt för finnarna.

Tack för alla goa stunder framför TV:n! :rolleyes:

Må bästa laget vinna! (Alltså Sverige...)

Link to comment
Dela på andra sajter

279994.jpeg

Per Gessle!

För att han gör så härliga sommarhittar som sätter sig på hjärnan tills man spyr på skiten. Dessutom gör han så härligt simpla låtar så vilken nybörjare som helst kan spela dem. Så vänligt av honom! Han är min idol, mitt allt! Söt är han också... 😛

😎:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Per Gessle!

För att han gör så härliga sommarhittar som sätter sig på hjärnan tills man spyr på skiten. Dessutom gör han så härligt simpla låtar så vilken nybörjare som helst kan spela dem. Så vänligt av honom! Han är min idol, mitt allt! Söt är han också... 🙂

Och sjunger med tonårsröst trots att han är 46-47 eller nått sånt.

Håkan

Håkan! Jag kunde inte ha sagt det bättre själv 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Då tycker jag att boxaren Mohammed Ali förtjänar en stunds uppmärksamhet.

Inte bara gjorde han slarvsylta av den nästan dubbelt så store Joe Frazier i tidernas boxningsmatch i Kinshasa (Afrika). Han gick sin egen väg, vågade också vara politisk. Mot kriget i Vietnam. Han kämpade för att ge underklassen självkänsla nog att resa sig ur likgiltigheten.Mohammed%20Ali.jpg

Redigerat av Kill All Autotuner
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...