Jump to content
Annons

Yooou Make my day! En till låt av mig


Recommended Posts

Annons
Sauron (oregistrerad)

Faan! Äre verkligen du min store idol Perrra som röjer runt här?? :rolleyes: Dina låtar rullar ständigt både på mitt jobb och i bilen.

Säger bara en sak: Elaaajt! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Faan! Äre verkligen du min store idol Perrra som röjer runt här?? 😮 Dina låtar rullar ständigt både på mitt jobb och i bilen.

Säger bara en sak: Elaaajt! 😄

haha.. Jo det är faktiskt jag som lever än :rolleyes:

Jag såg ju denna siten för några dagar sen, och tänkte registrera mig, för allting är ju jäkligt intressant med musik 😉

/Perrra

Link to comment
Dela på andra sajter

Sauron (oregistrerad)

Håller mä. Jag är inte tillräckligt proffsig ännu för att kunna uttala mig vad som är bra och dåligt med dina låtar. Men som en vanlig lyssnare håller de ett jäkla skönt stuk, både vad gäller musiken och sången. Låtarna sticker ut p.g.a de sköna texterna som man som nörd och gamer känner igen sig i det mesta. Fan nu var det ju inte ditt gamla alster jag skulle bedömma utan det du länkat till.

Om man lyssnat på dina låtar förut så kan man höra att det är samma gube som gjort denna, och det tycker jag e viktigt, då det innebär att man är lite unik i sitt musicerande.

Betyg 5/5.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man lyssnat på dina låtar förut så kan man höra att det är samma gube som gjort denna, och det tycker jag e viktigt, då det innebär att man är lite unik i sitt musicerande.

Sauron: Du menar lite som när i-tajp är i farten 😆

Trancer...det som dök upp efter det lite............långa................avbrottet........... var helt min påse.. inte för "tranceigt"..och med Brother Gregory? eller Delay Llama på sång.. helt krejsy VSTi...garvar en bra stund om man tittar på den grafiskt samtidigt om man pitchar och modulerar...

morr-bas funkar alltid...

Du har någon 20 -30hz bas som ligger o skvalpar i botten... knip av den så får du mer headroom för úbertryck...

Det här va najz...

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hå! Det lät klart intressant och roligt. Rätt glad musik! 😆 Undrar om du har kollat in våra regler för demopostning? Kan vara kul att få sina grejjor betygsatta med 🙂

Men det låter helt klart snyggt! Glatt! Gillar med den där djupa basen som knorrar runt där nere.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...