Florian le Sage Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 (redigerat) Ny mikrofon från Violet Design - Flamingo Stereo Enligt mina kontakter i Lettland kommer den att ligga på ca 20.000:- men inget är fastställt ännu-ser ju lovande ut i alla fall,kapselval blir options-mer info efter Frankfurt! Violet design Redigerat 18 februari 2006 av Majken
Majken Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 (redigerat) Fortsättning från ovanstående inlägg: Redigerat 18 februari 2006 av Majken
Florian le Sage Postat 18 februari 2006 Trådstartare Postat 18 februari 2006 va-snodde du min bild i mitt inlägg Majken??? 😳
Lilleman Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 *hämtar insektsprayen* 🙂 😄😛 Jaha, det är det dom kallar mygga... 😆 😛🙂
osiris Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 *hämtar insektsprayen* 🙂 😄😛 Jaha, det är det dom kallar mygga... 😆 😛🙂 undrar om den har dubbla rör att suga blod med? 😆
Lilleman Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 (redigerat) *hämtar insektsprayen* 🙂 😄😛 Jaha, det är det dom kallar mygga... 😆 😛🙂 undrar om den har dubbla rör att suga blod med? 😆 Vad meckar man den med... -Insektsnyckel... 😄 (Passar bra med Logic...) Edit: Nya flugan i studion... 😮 Redigerat 18 februari 2006 av Lilleman
Majken Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 (redigerat) va-snodde du min bild i mitt inlägg Majken??? 🙂 Näj! Jag flyttade bara ned bilden så att den inte syns på första sidan. Onödigt om stackars modemkillar ute i stugorna ska behöva ladda 300kb bild varje gång de går in på sidan 😆 EDIT: Förstasidan alltså eftersom den ligger som nyhet. Redigerat 18 februari 2006 av Majken
Florian le Sage Postat 18 februari 2006 Trådstartare Postat 18 februari 2006 ok-jag är med dessvärre verkar pojkarna här inte fatta vilken intressant mikrofon det här är-Lilleman kom igen;vet du inte vad en mygga är-då ska du inte felbenämna saker i din omvärld som den här behändiga stereomikrofonen tex- sluta upp med fånerierna och återvänd till din usla underhållning istället 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 sluta upp med fånerierna och återvänd till din usla underhållning istället såja, såja...
Claes Holmerup Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Violet har många intressanta modeller. Att deras .com-domän dessutom är igång igen kanske också kan ses som ett tecken på hur mycket substans det egentligen fanns i BLUE:s anklagelser mot dem...
Florian le Sage Postat 18 februari 2006 Trådstartare Postat 18 februari 2006 Claes-domänen har väl varit igång rätt länge nu...vad har du för favorit bland deras "överkomliga" mikrofoner-håller precis på och testar the Amethyst-standard,bredvid mina AKG c 414b-uls/MXL V69/Z5600/m.fl. intressant må jag säga-den här elektreten briljerar i mina öron med både kropp och detaljrikedom och precis perfekt skimmer* Vad gäller tvisten mellan B:L:U:E: och Violet är allt inte så enkelt som det synes vara-känner herrar i båda lägren och har fått deras respektive syn på saken berättad i lite andra ordalag... 😆
ViktorDenStore Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Nu börjar det gå för långt 😄 Menar du verkligen det? 😄 Snacka om att driva ett skämt alldeles för långt... 🙂😉
mornel Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Den ser ganska cool ut, men är inte särskilt snygg. Roligt med någon som gör något annorlunda!
ViktorDenStore Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Den ser ganska cool ut, men är inte särskilt snygg. Roligt med någon som gör något annorlunda! Jag tycker att den ser ut som nåt hotfullt vapen ur Starwars eller nån annan science fiction-film.
saverman Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Låter den lika bra som den ser praktisk ut så är jag lite sugen att testa den på överhäng... 😄
Florian le Sage Postat 22 februari 2006 Trådstartare Postat 22 februari 2006 Den låter nog förbaskat bra med tanke på hur övriga modeller låter i deras sortiment,har just nu deras Amethyst på prov=den kan mycket väl tänkas bli min favorit i många kategorier,elektretmembran som glänser över flera av mina tidigare "dyrgripar" med sin fulla återgivning och ett närmast perfekt skimmer i diskanten! (har ab-testat mot mina AKG c 414b-uls/Z5600 SE tube/MXL V69 tube/R1 osv)
golly Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Skulle inte banga 1 sek, att få testa den som överhäng eller rums amb.. mick Den som gjort den praktiska lösningen verkar ha tänkt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.