Hampe Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Jaha, dĂ„ man Ă€r ny hĂ€r (har hĂ€ngt hĂ€r i typ snart tvĂ„ Ă„r utan att bli medlem đđ ) , sĂ„ tycker jag att man fĂ„r berĂ€tta lite om sig sjĂ€lv: Jag heter Hampus, Ă€r 14Ă„r (15 den 24:e feb), anledningen till att jag till slut reggat mig hĂ€r beror pĂ„ att jag köpt ett Juli@ ljudkort samt fĂ„tt lite tid över en eftermiddag đČđ Jag spelar mycket gitarr, och har sjungit i kör i mellan 7 och 8Ă„r. Jag gĂ„r Ă€ven i musikklass, men ska snart börja i gymnasiet dĂ€r jag har sökt till LEL (ett gymnasium i Lund med naturlinjen och musikprofil). HĂ€ngde förut dagligen i musikaffĂ€rer, gör det dock inte riktigt lika ofta lĂ€ngre. Har prao:at 2v pĂ„ JAM i malmö(jĂ€dra knegigt det dĂ€r đ ) , och har Ă€ven god kontakt med folket pĂ„ Lunds Musik och Piano i (ja, stad fĂ„r ni lista ut sjĂ€lva). Mycket trevligt folk pĂ„ bĂ„da stĂ€llena.. Min gitarrmĂ€ssiga utrustning ser ut som sĂ„dan: 1 stycke Fender Stratocaster 50th years anniversary, sunburst đ 1 stycke Marshall MG100DFX förstĂ€rkare 1 stycke alhambra-gitarr (vet fan vilken modell, stĂ„r ngnting med muro de alcoy i hĂ„let :S ) 1 stycke Takamine EG531C -gitarr (Springsteenmodellen, svart) Detta samt en Squier med tillhörande Squier-stĂ€rkare, x antal ukuleler (dĂ€ribland den helt okej modellen: "Eagle Jerker Loudmouth"), en suzukigitarr och en Les Paul-kopia (noname). De tvĂ„ sistnĂ€mda Ă€r egentligen min fars. Just det, han har en Martin HD28 som jag brukar sno ibland ocksĂ„ đ Lyssnar pĂ„ den mesta slags musik utom dansband, en del indiskt, rĂ€tt mycket vĂ€rldsmusik, men Ă€ven en del rock och ska etc. Jag kan förresten lĂ€nka till den senast inspelade lĂ„ten med vĂ„rt band (EOM): Your browser does not support the HTML5 audio tag . Inte helt klar Ă€n, spelar ocksĂ„ bara solot hĂ€r. Har ni inte nĂ„got för er sĂ„ stick till mejjan i lund den 13:e feb (mindre Ă€n en vecka idag) , och lyssna pĂ„ oss pĂ„ uttagningen till musik direkt dĂ€r. För övrigt hĂ€nder det inte sĂ„ mycket. Ska nog installera Cubase SX3 nu... PS. Kolla gĂ€rna in min nystartade gitarrblogg. http://ljungberg-gitarr.blogspot.com/ Ska försöka uppdatera den lite oftare Ă€n i nulĂ€get. đđ //Hampus
djonas Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 (redigerat) VĂ€lkommen hit! đ För övrigt hĂ€nder det inte sĂ„ mycket. Ska nog installera Cubase SX3 nu... đ Redigerat 7 februari 2006 av djonas
Arin (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hej hej Snart kan vi starta studio forums ungdoms-förbund đ
EkenMusiX Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 skönt!. dĂ„ Ă€r vi 2 med Juli@ đł vĂ€lkommen!
osiris Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hej hej Snart kan vi starta studio forums ungdoms-förbund Kanske ett sorts PRO ocksĂ„? Finns vĂ€l ett par som börjar nĂ€rma sig den Ă„ldern đł VĂ€lkommen Hampus, btw
Hampe Postat 8 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 februari 2006 Nu kan man Ă„tminstone inte klaga pĂ„ att man inte skulle kĂ€nna sig hemmastadd pĂ„ det hĂ€r forumet (vilket jag iofs. redan kĂ€nt mig i nĂ„got Ă„r đ ) hehe...
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 (har hĂ€ngt hĂ€r i typ snart tvĂ„ Ă„r utan att bli medlem đđ ) SĂ„ fuskigt! đ Du kĂ€nner oss bra vid det hĂ€r laget, men vi kĂ€nner inte dig. Kul att du registrerade dig till slut! *visar runt* Ja, sĂ„ hĂ€r bor vi... Kom in och slĂ„ dig ner! đ KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. đ
Hampe Postat 9 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 9 februari 2006 KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. đ DoH! đźđđ
dekoy (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hejsan och hallÄ.! Trivs hÀr eller lÄt bli.!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.