Jump to content
Annons

Liten pöjk


Hilmer

Recommended Posts

Annons
Helkul kommer det att bli! Jag lovar! Men om du inte har barn sen tidigare, så kan du nog räkna med nerskärning på musikskapandet för ett tag. NÄr han blir äldre så får ni köra ihop - rock on!

Har en tjej på 3 år sen tidigare så det är redan nedskuret rätt bra på musiksidan och värre blir det väl nu ett tag. Roligt blir det nog ändå.

Han har en rockröst redan nu kan jag försäkra. Mycket lungor i liten kropp. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Köp en Fender Strata om du inte har nån!

Var dina värkar svåra innan förlossningen? Körde du med lustgas eller inte?

Födde under vatten?

Har nämligen en kompis som gick på en sån där kurs, och fick veta att det ju finns så många alternativ nuförtiden...

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

...Oooppsss....I did it again...

Glömde säga GRATTIS!!! (om nu barnet var välkommet)...

Hoppas du inte överväger att lämna bort det för amning...

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Köp en Fender Strata om du inte har nån!

Var dina värkar svåra innan förlossningen? Körde du med lustgas eller inte?

Födde under vatten?

Har nämligen en kompis som gick på en sån där kurs, och fick veta att det ju finns så många alternativ nuförtiden...

🙁

:musik

Jag kanske var lite luddig i mitt första inlägg i tråden. Jag har alltså fått en pojk - födde honom gjorde min sambo 😄

Jag är alltså diskvalificerad att svara på dina frågor om födseln egentligen. Men jag kan säga att det var en helt vanlig förlossning i en helt vanlig förlossningssäng i en förlossningssal på sjukhuset. Lustgas användes och även epidural.

Visst finns det många alternativ men det gäller nog att planera det ordentligt i förväg i så fall för när det drar igång och kvinnan går in i "stridspilotläge" finns bara ett som gäller - att föda barn.

Men som sagt, jag är diskvalificerad...

PS. är nog mest inne på en American series Fender Strata just nu. Eventuellt med lite hetare mickar. Vi får väl se var det landar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...