ReFlux (oregistrerad) Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hejsan! jag har precis skaffat mig FL studio producer edition 5....Men det Ă€r lite krĂ„ngligt, jag behöver i princip hjĂ€lp med allt!! nĂ„n som har lust att hjĂ€lpa mig? đ
Lemmi (oregistrerad) Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 PĂ„ FL Studios sida finns det Video Tutorials
Nexustwins Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Vad Ă€r det som e krĂ„ngligt med detta.Det Ă€r det lĂ€ttaste musikproget som jag har sett. förklara vad som Ă€r det krĂ„ngliga med det sĂ„ kanske jag kan hjĂ€lpa dig đ
Cloudsurfer Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Vad Ă€r det som e krĂ„ngligt med detta.Det Ă€r det lĂ€ttaste musikproget som jag har sett. förklara vad som Ă€r det krĂ„ngliga med det sĂ„ kanske jag kan hjĂ€lpa dig đ Ingenting Ă€r lĂ€tt om man inte kan det.
Nexustwins Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Vad Ă€r det som e krĂ„ngligt med detta.Det Ă€r det lĂ€ttaste musikproget som jag har sett. förklara vad som Ă€r det krĂ„ngliga med det sĂ„ kanske jag kan hjĂ€lpa dig đ Ingenting Ă€r lĂ€tt om man inte kan det. Det var inte jag som skrev! Skyller helt Ă„ hĂ„llet pĂ„ honom. --------------------------------------- Om du inte orkar lĂ€sa manualen sĂ„ kan du alltd kontakta nĂ„gon bra fl:are.
Cloudsurfer Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Vad Ă€r det som e krĂ„ngligt med detta.Det Ă€r det lĂ€ttaste musikproget som jag har sett. förklara vad som Ă€r det krĂ„ngliga med det sĂ„ kanske jag kan hjĂ€lpa dig đ Ingenting Ă€r lĂ€tt om man inte kan det. Det var inte jag som skrev! Skyller helt Ă„ hĂ„llet pĂ„ honom. --------------------------------------- Om du inte orkar lĂ€sa manualen sĂ„ kan du alltd kontakta nĂ„gon bra fl:are. spelar vĂ€l inte sĂ„ stor roll vem som skrev det? Jag fick ju fram mitt budskap iaf đł
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.