Guest ReFlux Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 Hejsan! jag har precis skaffat mig FL studio producer edition 5....Men det är lite krångligt, jag behöver i princip hjälp med allt!! nån som har lust att hjälpa mig? 🙂
Guest Lemmi Posted February 1, 2006 Posted February 1, 2006 På FL Studios sida finns det Video Tutorials
Nexustwins Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 Vad är det som e krångligt med detta.Det är det lättaste musikproget som jag har sett. förklara vad som är det krångliga med det så kanske jag kan hjälpa dig 😄
Cloudsurfer Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 Vad är det som e krångligt med detta.Det är det lättaste musikproget som jag har sett. förklara vad som är det krångliga med det så kanske jag kan hjälpa dig 😄 Ingenting är lätt om man inte kan det.
Nexustwins Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 Vad är det som e krångligt med detta.Det är det lättaste musikproget som jag har sett. förklara vad som är det krångliga med det så kanske jag kan hjälpa dig 😕 Ingenting är lätt om man inte kan det. Det var inte jag som skrev! Skyller helt å hållet på honom. --------------------------------------- Om du inte orkar läsa manualen så kan du alltd kontakta någon bra fl:are.
Cloudsurfer Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 Vad är det som e krångligt med detta.Det är det lättaste musikproget som jag har sett. förklara vad som är det krångliga med det så kanske jag kan hjälpa dig 😆 Ingenting är lätt om man inte kan det. Det var inte jag som skrev! Skyller helt å hållet på honom. --------------------------------------- Om du inte orkar läsa manualen så kan du alltd kontakta någon bra fl:are. spelar väl inte så stor roll vem som skrev det? Jag fick ju fram mitt budskap iaf 😳
Recommended Posts