Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

NÄgra som sÄg P3 Guld 2006?

Vad tyckte ni?

Jenny Wilson blev Ärets pop, sÄ dÄ passar jag pÄ att gratta vÄr joachime, vars mixar kan ha haft stor betydelse för framgÄngen. :rolleyes:

Grattis!

Annons
musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Att Daniel Boyacioglu Àr det sÀmsta som nÄgonsin varit i nÀrheten av en studio. Och sÄ sÀger Petra W. programledaren, att det var hennes favorit! Idiot.

Idiot var ocksÄ tant Mutti eller vad hon kallades.

Idiot var ocksÄ Robyn som haussade incest! Hörs att hennes lÄtar Àr kassa numera, hon behöver verkligen en producent.

Idiot var verkligen Lars WinnerbÀck ocksÄ. Vilken kass refrÀng. SÄ vann den lÄten nÄt pris ocksÄ. Haha...

Hyfsat var Cardigans (Àven om ocksÄ de blivit sÀmre) och faktiskt Àven Malmösnubben som nu befann sig i N.Y. US.

Lalehs vinnarlÄt var bra. Annars Àr hon kass.

:rolleyes:

:musik

Redigerat av musik
Postat (redigerat)

Fusk att inte Darin vann :rolleyes:!

Okej, nu mÄste man vÀl lyssna pÄ Laleh för att komma upp till noll koll, hoppas bara att det inte Àr konstruerat och pretentiöst, vill inte tycka allt Àr kasst

och det vore verkligen sÄ jÀvla shysst ifall det Àr precis sÄdÀr bra som man ju vill att (allt) det ska vara! Behöver höra ngt bra pÄ Svenska!

(Storm förrsten! Helt okej, klart över förvÀntan! Vissa grejer önskar man att de plockat bort men den var t.o.m. rolig, bra huvuroll!)

Redigerat av Hans
Postat
Fusk att inte Darin vann :rolleyes: 

Antar att det var ett skÀmt???

catch22 (oregistrerad)
Postat
Att Daniel Boyacioglu Àr det sÀmsta som nÄgonsin varit i nÀrheten av en studio. Och sÄ sÀger Petra W. programledaren, att det var hennes favorit! Idiot.

Idiot var ocksÄ Robyn som haussade incest! Hörs att hennes lÄtar Àr kassa numera, hon behöver verkligen en producent.

Idiot var verkligen Lars WinnerbÀck ocksÄ. Vilken kass refrÀng. SÄ vann den lÄten nÄt pris ocksÄ. Haha...

Hyfsat var Cardigans (Àven om ocksÄ de blivit sÀmre) och faktiskt Àven Malmösnubben som nu befann sig i N.Y. US.

:rolleyes:

Missade sjÀlv galan, ville bara fÄ lite info:

Hur haussade Robyn incest?

WinnerbÀck, idiot? Varför,vad gjorde han? Jag trodde att han inte ens var dÀr? Han vann vÀl bara guldmicken dvs livepriset, vilken lÄt/ref pratar du om?

Postat

Lalehs platta Àr ju full av starka poprefrÀnger sÄ det Àr inte sÄ konstigt att hon vann priser. Darin borde dock blivit Ärets pop, förstÄs. Fast jag unnar verkligen Wilson priset, Ä andra sidan.

Robyns karaokeavslutning var sjukt mystisk. 😆

Postat
Robyns karaokeavslutning var sjukt mystisk. 😆

Karaoke? 😄

Du menar medleyt med andras lĂ„tar? đŸ˜Č

Men det var vÀl kul att hon inte pumpade tre egna lÄtar i strÀck?

Postat (redigerat)

Verkligen bra att Hearin Aid vann Ă„rets hiphop/soul, pĂ„ tiden att de fĂ„r lite mer uppmĂ€rksamhet. 😉

Redigerat av Baltazar
Glaskatten (oregistrerad)
Postat
Verkligen bra att Hearin Aid vann Ă„rets hiphop/soul, pĂ„ tiden att de fĂ„r lite mer uppmĂ€rksamhet. 😉

Deras platta tog 15 Är att spela in.....

Postat

Jo dÄ, jag har vÀl inget direkt att klaga pÄ. Jenny Wilson Àr inte min kopp te dock.

Postat

😉

Du har fel nĂ€r de gĂ€ller Daniel Boyacioglu... han e grym som fan... sĂ€ger va han tycker... det Ă€r inte sĂ„ngens kvalitet man ska lyssna pĂ„ utan vad han sĂ€ger... 🙂

du har rĂ€tt om allt annat... bara en grej... Timbaktu Ă€r frĂ„n Lund.. inte Malmö--- 😆😆

Postat
Fusk att inte Darin vann 😠 

😆😆😆

Postat

😆😆😆

Jo 😄! Menlösare artist har vĂ€rlden aldrig skĂ„dat!

Postat

Hur gick det med Rentokiller?

Erik (killen pĂ„ bas) spelar i det bandet, o han jobbar dĂ€r jag jobbar 😠

Postat

😆😆😆

Jo 😄! Menlösare artist har vĂ€rlden aldrig skĂ„dat!

😄

Postat

Go Jenny go! Högst vÀlförtjÀnt. Förutom hennes gÄr alla andra utmÀrkelser till ganska ointressanta artister. Timbuktu Àr rolig iofs men jag har hört lite för mycket av honom pÄ sistone kanske...

Postat
Go Jenny go! Högst vÀlförtjÀnt. Förutom hennes gÄr alla andra utmÀrkelser till ganska ointressanta artister. Timbuktu Àr rolig iofs men jag har hört lite för mycket av honom pÄ sistone kanske...

Nja, hur intressant Àr egentligen Jenny Wilson?

Katla (oregistrerad)
Postat

*FetgÀsp*

Men jag vill dock veta pĂ„ vilket sĂ€tt Robyn haussade incest. 😄

Postat (redigerat)
Fusk att inte Darin vann 😄 

😆😆😎

Jo 😎! Menlösare artist har vĂ€rlden aldrig skĂ„dat!

Surt sa rĂ€ven... 😎

Nu lyssnar jag inte sÄ mycket pÄ den sortens musik (och tittar inte pÄ Idol heller för den delen), men det lilla jag har sett och hört av Darin sÄ verkar han vara en mycket talangfull och lovande artist för sin Älder. Med rÀtt material och rÀtt coachning borde han kunna nÄ lÄngt.

Edit: Och jag skulle ocksÄ vilja veta hur Robyn förordade incest.

Redigerat av Signert
Postat

TyvĂ€rr rĂ„kade jag se lite av slutet av programmet. Efter att ha fĂ„tt ett rejĂ€lt skrattanfall och undrat om det var nĂ„gon parodi eller nĂ„got, sĂ„ började funderingarna komma; Är det verkligen nĂ„gon enda mĂ€nniska som lyssnar pĂ„ och köper skivor med Robyn? Hon var ju fullstĂ€ndigt vĂ€rdelöst dĂ„lig! Mycket sĂ€mre Ă€n jag kom ihĂ„g att hon var för nĂ„gra Ă„r sedan... 😄

Postat
TyvĂ€rr rĂ„kade jag se lite av slutet av programmet. Efter att ha fĂ„tt ett rejĂ€lt skrattanfall och undrat om det var nĂ„gon parodi eller nĂ„got, sĂ„ började funderingarna komma; Är det verkligen nĂ„gon enda mĂ€nniska som lyssnar pĂ„ och köper skivor med Robyn? Hon var ju fullstĂ€ndigt vĂ€rdelöst dĂ„lig! Mycket sĂ€mre Ă€n jag kom ihĂ„g att hon var för nĂ„gra Ă„r sedan... 😄

hehe... ja, hon Ă€r inte min favvo heller, men en del skivor sĂ€ljer hon allt. 😆

Postat
Fusk att inte Darin vann 😄 

😆😆😎

Jo 😎! Menlösare artist har vĂ€rlden aldrig skĂ„dat!

Surt sa rĂ€ven... 😎

Nu lyssnar jag inte sÄ mycket pÄ den sortens musik (och tittar inte pÄ Idol heller för den delen), men det lilla jag har sett och hört av Darin sÄ verkar han vara en mycket talangfull och lovande artist för sin Älder. Med rÀtt material och rÀtt coachning borde han kunna nÄ lÄngt.

Han Ă€r klart talangfull och sĂ€kert jĂ€ttesnĂ€ll... dock menlös! Ni vet som nĂ€r rĂ„djur fryser till och tror att man dĂ€rav inte kan se dom... Darin i ett nötskal 😎!

Postat
Ni vet som nĂ€r rĂ„djur fryser till och tror att man dĂ€rav inte kan se dom... Darin i ett nötskal 😄!

Det Àr det bÀsta du har skrivit "Hans". Hehe...

Postat

Hela galan var lite smÄtt dÄlig. Verkade i sin helhet rÀtt oplanerad och vimsig. Det roligaste var dansbandet som spelade de nominerade lÄtarna i nÄgon kategori.

Sen borde Opeth ha vunnit rock/metal. Med deras framgĂ„ngar det senaste Ă„ret förtjĂ€nar de verkligen lite erkĂ€nnelse men men 😄

Hela slutklÀmmen var rÀtt underlig.. Robyn alltsÄ.. vilken utveckling.

Postat
Sen borde Opeth ha vunnit rock/metal. Med deras framgĂ„ngar det senaste Ă„ret förtjĂ€nar de verkligen lite erkĂ€nnelse men men 😄

Just det! Det borde de absolut ha gjort. Opeth Àr hur bra som helst.

Postat (redigerat)

I just Robyns fall tror jag att det vore mycket bra ifall en "coach" bestÀmde Ät henne precis vad hon ska sjunga samt hur hon ska sjunga det!

Tycker faktiskt att hon verkligen har det! Men det som hon har kan lÀtt bli vÀldigt irriterande och dÄligt istÀllet för vÀldigt charmigt och bra!

Redigerat av Hans
Postat
Hela slutklÀmmen var rÀtt underlig.. Robyn alltsÄ.. vilken utveckling.

Underutveckling skulle jag sĂ€ga. Hon har gĂ„tt frĂ„n att vara riktigt dĂ„lig (skvaller-bytta-lĂ„ten) till halvlovande (för att vara en topplisteartist 😄) till nu... fullstĂ€ndigt kass. Min Ă„sikt sĂ„ klart.

Och Darin... menlös Ă€r vĂ€l bara förnamnet?! 😄 Han Ă€r ett levande bevis för att du inte behöver ha nĂ„got annat Ă€n berömmelse för att flickorna skall behöva byta underklĂ€der. Fy sĂ„ jag uttrycker mig. Ber genast om ursĂ€kt.

Postat

Nja, hur intressant Àr egentligen Jenny Wilson?

Tja.. kanske inte sÄ att man trillar av stolen med hon gör himla charmig musik tycker jag. Och med intressanta ljudbilder, melodier osv. Som sagt, av det som bjöds tycker jag hon var den enda vÀrd att notera.

Postat
Hur gick det med Rentokiller?

Erik (killen pĂ„ bas) spelar i det bandet, o han jobbar dĂ€r jag jobbar 😉

Burst vann den kategorin, tyvÀrr. Visst Àr deras senaste ett stort lyft frÄn tidigare men den Àr inte i nÀrheten av Cadaveri Eccelente som i min mening Àr den bÀsta svenska skivan som slÀpptes förra Äret.

Postat

Daniel Boyacioglus framtrÀdande Àgde, han gjorde verkligen kvÀllens framtrÀdande. O fan vilken röst han har, riktigt bra.

Jenny Wilson vann, det gjorde min kvÀll. (fast egentligen, jag tycker prisgalor inom branscher Àr pinsamma. tÀvling och musik Àr tvÄ helt skilda ting.)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.