myhype Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Har du ett sound som ingen annan producent i Sverige har? eller kÀnner du ngn som har det Ta kontakt och lÄt karriÀren börja i dag
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Har du ett sound som ingen annan producent i Sverige har? eller kÀnner du ngn som har det Ta kontakt och lÄt karriÀren börja i dag Vilken genre snackar du om nu?
Hans Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 En som inte finns... Ă€n för att du skapat den helt sjĂ€lv givetvis đ!
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 AlltsĂ„. Jag kĂ€nner en kile som har vĂ€ldigt eget sound. Han Ă€r skitgrymm dessutom. Han gör lite Ă„t rap/soul men Ă€ndĂ„ inte. Riktigt sköna grejer đ
Hans Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 (redigerat) Nedpitchad dansband med rockballad-trummor anno 84 i dubbla tempot samt berÀttar-röst som Äminner sitt busiga sjömansliv! Kan det bli mer 2007? Redigerat 22 januari 2006 av Hans
myhype Postat 22 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 22 januari 2006 En som inte finns... Ă€n för att du skapat den helt sjĂ€lv givetvis đ! Vi Ă€r öppna för allt
hackeman Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 (redigerat) Hmm. Jag har en inriktning som folk brukar ha svĂ„rt för att sĂ€tta i nĂ„t fack. Inte minst jag sjĂ€lv. Har inte publicerat sĂ„ mycket av det Ă€nnu. Enda tvĂ„ lĂ„tarna pĂ„ detta forumet som Ă€r lite Ă„t det hĂ„llet Ă€r följande: https://www.studio.se/index.php?showtopic=10979 https://www.studio.se/index.php?showtopic=11830 Har mĂ€ngder mer (och bĂ€ttre đ) lokalt. SĂ€g till om det Ă€r av intresse. Redigerat 22 januari 2006 av hackeman
Thimmie Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 En som inte finns... Ă€n för att du skapat den helt sjĂ€lv givetvis đ! SĂ„ han ska snĂ„lĂ„ka pĂ„ oss?! đ
Lindeberg Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Endast seriöst inlĂ€gg Ett bra sĂ€tt att fĂ„ ett seriöst bemötande Ă€r att sjĂ€lv vara seriös! đ± BerĂ€tta lite om ditt företag och pĂ„ vilket sĂ€tt forumets medlemmar och du kan dra nytta av varandra, till exempel. Vilka har du jobbat med, vilka resultat har ni nĂ„tt, etc. Det tycker jag Ă€r seriöst! đ±
myhype Postat 23 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 23 januari 2006 Endast seriöst inlĂ€gg Ett bra sĂ€tt att fĂ„ ett seriöst bemötande Ă€r att sjĂ€lv vara seriös! đ BerĂ€tta lite om ditt företag och pĂ„ vilket sĂ€tt forumets medlemmar och du kan dra nytta av varandra, till exempel. Vilka har du jobbat med, vilka resultat har ni nĂ„tt, etc. Det tycker jag Ă€r seriöst! đ Besök oss pĂ„ döljande adress My Webpage sĂ„ fĂ„r du svar pĂ„ allt du undrar över
hackeman Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Endast seriöst inlĂ€gg Ett bra sĂ€tt att fĂ„ ett seriöst bemötande Ă€r att sjĂ€lv vara seriös! đ BerĂ€tta lite om ditt företag och pĂ„ vilket sĂ€tt forumets medlemmar och du kan dra nytta av varandra, till exempel. Vilka har du jobbat med, vilka resultat har ni nĂ„tt, etc. Det tycker jag Ă€r seriöst! đ Besök oss pĂ„ döljande adress My Webpage sĂ„ fĂ„r du svar pĂ„ allt du undrar över Fast pĂ„ den adressen försöker ni krĂ€nga skjortor, hĂ„rdvĂ„rd, hudvĂ„rd, etc, sĂ„ du gör nog rĂ€tt i att berĂ€tta lite mer ingĂ„ende hĂ€r. Det visar dessutom att du Ă€r seriös, och inte bara spammar lĂ€nkar pĂ„ diverse forum.
Neosus Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 www.myhype.se tycker jag ser spÀnnande ut. Kan man skicka in mp3?
Neosus Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 www.myhype.se tycker jag ser spĂ€nnande ut. Kan man skicka in mp3? Fast hĂ„rvĂ„rd Ă€r jag inte sĂ„ intresserad av. Har precis rakat huvudet imorse.... đ
stefanjonsson Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Besök oss pÄ döljande adress My Webpage sÄ fÄr du svar pÄ allt du undrar över "Uppsala chokas av hur musikaliskt begÄvad Jay Àr" stÄr det pÄ förstasidan. Dags att införa trÀngselskatter i Uppsala ocksÄ? ;-)
Nexustwins Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 (redigerat) Besök oss pĂ„ döljande adress My Webpage sĂ„ fĂ„r du svar pĂ„ allt du undrar över Döljande .. Ăr det lönt att ha en hemsida om den bara döljer massa grejjor? ------- Jahop... GĂ„ in hĂ€r för Ă„ höra om vi har ett specciellt sound. Avgör sjĂ€lv đ - www.nexustwins.tk Redigerat 30 januari 2006 av xdjs
Drik Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 HÀr Àr en lite annorlunda lÄt jag gjort: http://www.tranceaddict.com/forums/showthr...hlight=untitled
Hemluth Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Har du ett sound som ingen annan producent i Sverige har? eller kÀnner du ngn som har det Ta kontakt och lÄt karriÀren börja i dag Mycket eget sound har Àven jag sÀkerligen, men jag Àr ocksÄ lite intresserad av vem det Àr som frÄgar. Skriver man tvÄ rader och hÀnvisar till en hemsida sÄ kÀnns det ju osm tidigare pÄpekats lite som "forumspamming".
Vallhagen Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 HÀr finns ett par sköna sound: https://www.studio.se/index.php?showtopic=20469
kentos Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Har du ett sound som ingen annan producent i Sverige har? eller kÀnner du ngn som har det Ta kontakt och lÄt karriÀren börja i dag mitt sound Àr fuzz. och det Àr framtiden. ingen annan lÄter som mina mixar.
S2L Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 De flesta musiker anser sig ha sitt eget sound. DÀrför Àr det inte lönt att frÄga om det finns nÄgon som har sitt "eget" sound, utan den personer som söker ska istÀllet bedöma det musikaliska verket sjÀlv.
Hwagang Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Vi Àr öppna för allt ...sa flickorna... ok -hÀr finns min musik... Min musik pÄ Soundclick. -vill man ha mp3 sÄ kan man maila till hwagang@hwagang.com hepp!
Altzi Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Vi Ă€r öppna för allt ...sa flickorna... ok -hĂ€r finns min musik... Min musik pĂ„ Soundclick. -vill man ha mp3 sĂ„ kan man maila till hwagang@hwagang.com hepp! hahaha, det Ă€r sĂ„ man rodnar đ
dede Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Oh, shit man! Jag pendlar mellan denna och P3 GodmorgontrĂ„den som en gummiboll! đ Not đł
Dark Of Light Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Oh, shit man!Jag pendlar mellan denna och P3 GodmorgontrĂ„den som en gummiboll! đ Not đł đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.