Exil Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Jaha sĂ„ det finns en medlemsprestentation, det hade jag fetingmissat, haha men men. BĂ€ttre sent Ă€n aldrig đ Jag Ă€r dĂ„ en grabb pĂ„ 17 Ă„r som heter John. Jag bor i Vallentuna som ligger 2-3 mil norr om Sthlm. Just nu sĂ„ gĂ„r jag pĂ„ Rytmus, ett musiker/artist gymnasium som det sĂ„ fint heter. Spelar sjĂ€lv Piano, men har tröttnat, och försöker nu lĂ€ra mig sĂ„ mycket som möjligt inom musikproduktion. Ska Ă€ven försöka byta till en musikproduktions-linje pĂ„ skolan till hösten. SĂ„ förhoppningsvis kommer jag lĂ€ra mig enormt mycket dĂ€r. Ja det var vĂ€l lite om mig. Om ni vill höra vad jag gör för musik sĂ„ Ă€r det bara att hĂ„lla utkik bland demosarna. Jag kommer posta lite nya lĂ„tar inom en inte allt för lĂ„ng framtid.
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 tjenna tjenna. du Ă€r inte ensam om att ha missat denhĂ€r delen innan đ
Exil Postat 10 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 januari 2006 (redigerat) Akta skallen. đ mmm passa er sĂ€ger jag bara!!!!!!!!!! đ Redigerat 10 januari 2006 av Exil
ViktorDenStore Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Hej o VĂ€lkommen Va inne pĂ„ att söka till Rytmus men det blev det bekvĂ€ma alternativet att bo hemma o gĂ„ pĂ„ Norrköpings musikgymnasium istĂ€llet đ
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 đ Akta skallen. đ VĂ€l kommen. đ Dieselmannen? đ VĂ€lkommen hit i alla fall! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.