TheQuo Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Nu har jag äntligen köpt och Yamaha EX5. Vet någon om det finns att få tag i svensk manual till den?
Gote Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Yamaha har en förträfflig tjänst där man kan hitta många manualer, t.ex. den här.
TheQuo Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 Yamaha har en förträfflig tjänst där man kan hitta många manualer, t.ex. den här. Har redan en engelsk manual
ViktorDenStore Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Den här + Den här = Svensk Manual 🙂 Förlåt, men jag kunde inte låta bli... 😆
peterthegreat Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 (redigerat) Om du nu inte förstår allt på engelska ska du nog börja plugga lite mer, för senare i livet kommer du inte alltid ha tillgång till svenska manualer/instruktioner. Redigerat 2 januari 2006 av peterthegreat
ViktorDenStore Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Om du nu inte förstår allt på engelska ska du nog börja plugga lite mer, för senare i livet kommer du inte alltid ha tillgång till svenska manualer/instruktioner. Nu ska vi inte vara dryga... Jag tror tyvärr inte att det finns någon manual på Svenska. Ledsen, men det brukar ju gå ganska bra att testa sig fram. O är inte engelskan vad den borde vara så finns det väl lite bilder i den engelska manualen 😆 Lycka till .Viktor
Eternal Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Om du nu inte förstår allt på engelska ska du nog börja plugga lite mer, för senare i livet kommer du inte alltid ha tillgång till svenska manualer/instruktioner. Fruktansvärt onödigt! Försöka mästra på det sättet.... Självklart är mitt inlägg också ganska onödigt men för den goda saken skull tycker jag att man får sväva ut lite när det kommer till relevans!
TheQuo Postat 3 januari 2006 Trådstartare Postat 3 januari 2006 Nog kan man engelska alltid men man läser ju hellre en manual på svenska än på engelska om det finns så att säga....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.