Jesus pĂ„ loftet Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Blev nyligen tipsad av en kompis om detta forumet. Han tyckte vi skulle lĂ€gga in vĂ„ran första demoinspelning av vĂ„rat komiska men fullt seriösa band " 2 Ton Satan " ... (ursĂ€kta namnvalet alla kristna) Mitt namn Ă€r Linus, men i bandet 2 Ton Satan gĂ„r jag under namnet "Jesus pĂ„ loftet". Jag agerar sĂ„ngare och gitarrist. Vi valde ett aningen provocerande namn en gĂ„ng i tiden. Namnet har ingenting med bandet att göra... typ... Vi spelar nĂ„gon form av komisk, svĂ€ngig och lite vulgĂ€r punk/rock som driver med punkscenen och mĂ„nga andra musikscener. Jag kommer i sinom tid lĂ€gga upp nĂ„gra lĂ„tar, sĂ„ fĂ„r ni sjĂ€lva avgöra var ni vill kategorisera oss đ Just nu hĂ„ller vi pĂ„ att spela in en ny skiva. Vi har fĂ„tt en ny medlem (just nu Ă€r vi 4) och bandet har tagits till en helt ny nivĂ„. Om jag lĂ€gger upp nĂ„gon ny lĂ„t senare sĂ„ lĂ€r ni uppfatta en markant skillnad. Jag ska hur som helst försöka titta in hĂ€r pĂ„ Studio Forum sĂ„ ofta jag kan, för jag anser det verkar vara ett bra forum... Har jag rĂ€tt? Tack för mig! /Linus
sixties Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 vĂ€lkommen, visst Ă€r forumet bra, har fĂ„r man alltid, tips,synpunkter mm. lĂ€gg upp nĂ„n lĂ„t, mer punk Ă€r alltid bra pĂ„ forumet. đ
android Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 "Hey poor! You don't have to be poor anymore... Jesus is here!!" đ VĂ€lkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.