Jump to content
Annons

Lars-Olof - Utanför Min Kontroll


Lars-Olof

Är det riktigt bra ändå?  

12 röster

  1. 1. Är det riktigt bra ändå?

    • 5. Ja
      2
    • 4. Jo
      6
    • 3. Nja
      1
    • 2. Njä
      0
    • 1. Skräddarn säger bestämt NEJ!
      1


Recommended Posts

Annons

Fin låt, och precis som du säjer halvfärdig demo! Här vill jag kunna dra upp reglarna för övriga instrument, bas, trummor och så vidare. Låten är som gjord för större sättning. Underbar avslutning med pianot! Sång och gitarr känns annars färdigt som det är, snyggt!

Link to comment
Dela på andra sajter

91:an : Tackar så mycket för dina kommentarer. Jag var på väg att ladda på med fler instrument men jag hade inte riktigt tid att ro det i hamn så det fick bli avskalat i stället. Det blir nog en andra runda med låten efter jul! 😄

Coffemidget: Tack så mycket och jajjemän. Det blir nog lite mer komp sen...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Vad kör du med för mick? Har du prövat att rikta den lite mer bort från resonanshålet?

MXL990. Brukar ha micken så nära gitarren som möjligt, blir nog oftast precis framför resonanshålet. Ska testa med lite annan placering nästa gång. Tack för tipset!

Bra låt. BK är nog inte helt oävet - du har lite norrländska i botten med va?

Stämmer riktigt! Mitt egentliga dialektala ursprung kan man höra i några andra låtar som jag har lagt upp förut. Jag är från Härjedalen!

Nog nästan bästa låten jag hört från dig med faktiskt!

Rock on!

Tackar!

Bra låt! Dock tror jag den skulle tjäna betydligt på ett lite större arrangemang, pianot bör ju komma in långt tidigare t ex.

Trevligt att du gillar låten. Vi får se vad som händer ang. sättning.

Redigerat av Lars-Olof
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...