Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

www.pandora.com

Hitta via ett tips frÄn en polare. Blev överlycklig nÀstan direkt. Jag vet inte hur mycket ny, bra musik jag hittat hÀr och sliter med att hitta skivor till.

😠

Annons
Postat

Hade faktiskt inte sett den hÀr förut. Fick riktigt bra tips direkt! Kul.

Postat

Har hört talas om den tidigare men dÄ var det nÄt krono som sa att det kostade pengar efter ett tag sÄ jag bemödade mig aldrig att prova. Nu provade jag dock och jÀvlar! Jag Àr fast! Har nu skrivit upp cirkus 30 artister/band som ska kollas upp lite nÀrmare.

Postat

Jag testade den för ett tag sedan. TĂ€nkte utmana dess AI och började med Can. Efter ett par lĂ„tar var vi framme vid Donald Fagen. 😆

Jag gillar webbradio med varierad musik, men blir lite stressad nĂ€r jag vet att det jag hör Ă€r en konsekvens av min feedback. Det slutar med att jag försöker "rĂ€tta till" mina misstag och typ kryssa i att jag-hatar-Can! 😆

Postat

suger 🙂

Den gissade helt fel, och sen fick jag inte göra fler Àndringar efter att jag klickat i att jag inte vill höra Marianne Faithful fler gÄnger.

Postat

...Ä sÄ skulle man vilja streama sina kanaler till Xboxen och andra hÄrdvarubaserade media spelare. Inte sitta med ett browser-fönster pÄ en PC ba'.

Postat

En detalj bara. Sajten vill att man regar sig efter ett tag. Plus att man tydligen mĂ„ste bo pĂ„ andra sidan atlanten. 😉

I alla fall, bara googla fram en zip code för nĂ„n stat dĂ€r sĂ„ Ă€r det bara att köra pĂ„. AnvĂ€nde en frĂ„n alaska sjĂ€lv. 😄

Postat
AnvĂ€nde en frĂ„n alaska sjĂ€lv. 😛

🙂

HÀr Àr New York: 10001 tom. 10025

Postat

Oj, sÄnt hÀr Àr alltid interssant!

Last.fm (fd audioscrobbler) har en liknande tjÀnst ocksÄ, ska bli kul att se om den hÀr Àr bÀttre eller sÀmre...

Postat

Eh, klart udda rekommendationer hittills...

Skrev in Front 242 och förvĂ€ntade mig att fĂ„ in de vanliga ebm-banden, men inte alls! -Har dock inte bestĂ€mt mig för om det Ă€r bra eller dĂ„ligt Ă€n... 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.