L.C Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 www.pandora.com Hitta via ett tips frĂ„n en polare. Blev överlycklig nĂ€stan direkt. Jag vet inte hur mycket ny, bra musik jag hittat hĂ€r och sliter med att hitta skivor till. đ
The Edge Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 JÀklar, den verkar riktigt bra! Tack för tipset!
Violiner Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 https://www.studio.se/index.php?showtopic...=0entry217343 https://www.studio.se/index.php?showtopic...2021entry192021 https://www.studio.se/index.php?showtopic...63997entry63997 Men visst Àr den bra!
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Hade faktiskt inte sett den hÀr förut. Fick riktigt bra tips direkt! Kul.
surikatmamma Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Har hört talas om den tidigare men dÄ var det nÄt krono som sa att det kostade pengar efter ett tag sÄ jag bemödade mig aldrig att prova. Nu provade jag dock och jÀvlar! Jag Àr fast! Har nu skrivit upp cirkus 30 artister/band som ska kollas upp lite nÀrmare.
joachime Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag testade den för ett tag sedan. TĂ€nkte utmana dess AI och började med Can. Efter ett par lĂ„tar var vi framme vid Donald Fagen. đ Jag gillar webbradio med varierad musik, men blir lite stressad nĂ€r jag vet att det jag hör Ă€r en konsekvens av min feedback. Det slutar med att jag försöker "rĂ€tta till" mina misstag och typ kryssa i att jag-hatar-Can! đ
polardark Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 suger đ Den gissade helt fel, och sen fick jag inte göra fler Ă€ndringar efter att jag klickat i att jag inte vill höra Marianne Faithful fler gĂ„nger.
hackeman Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 ...Ä sÄ skulle man vilja streama sina kanaler till Xboxen och andra hÄrdvarubaserade media spelare. Inte sitta med ett browser-fönster pÄ en PC ba'.
DÄligtGehör Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Den kunde lÀsa mitt innersta vÀsen och gav mig gÄvor av guld. Tack för mycket bra tips.
L.C Postat 1 december 2005 TrĂ„dstartare Postat 1 december 2005 En detalj bara. Sajten vill att man regar sig efter ett tag. Plus att man tydligen mĂ„ste bo pĂ„ andra sidan atlanten. đ I alla fall, bara googla fram en zip code för nĂ„n stat dĂ€r sĂ„ Ă€r det bara att köra pĂ„. AnvĂ€nde en frĂ„n alaska sjĂ€lv. đ
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 AnvĂ€nde en frĂ„n alaska sjĂ€lv. đ đ HĂ€r Ă€r New York: 10001 tom. 10025
android Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Oj, sÄnt hÀr Àr alltid interssant! Last.fm (fd audioscrobbler) har en liknande tjÀnst ocksÄ, ska bli kul att se om den hÀr Àr bÀttre eller sÀmre...
android Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Eh, klart udda rekommendationer hittills... Skrev in Front 242 och förvĂ€ntade mig att fĂ„ in de vanliga ebm-banden, men inte alls! -Har dock inte bestĂ€mt mig för om det Ă€r bra eller dĂ„ligt Ă€n... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.