Jump to content
Annons

Ljudkraft - Include This File


Betyg  

13 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      3
    • 4
      5
    • 5
      1


Recommended Posts

Annons

Smör-o-bröd-kille som man är så väntade jag mig åtminstone en jojkande plastbrud i det här.. låter lite future-samiskt på något sätt.

Det låter kowlt om arret, men sektionerna är enligt mina öron, alldeles för långa.

Det behövs något mer för att hålla intresset uppe i en sån här låååååååång låt

t.e.x en jojkande plastbrud 🙂 .

Annars låter det snyggt i mina "referensdatorhögtalare" på jobbet... ska provlyssna när jag kommer hem oxå.

en trea för att låten blev lite seg efter 2:56

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Smör-o-bröd-kille som man är så väntade jag mig åtminstone en jojkande plastbrud i det här.. låter lite future-samiskt på något sätt.

Det låter kowlt om arret, men sektionerna är enligt mina öron, alldeles för långa.

Det behövs något mer för att hålla intresset uppe i en sån här låååååååång låt

t.e.x en jojkande plastbrud 🙂 .

Annars låter det snyggt i mina "referensdatorhögtalare" på jobbet... ska provlyssna när jag kommer hem oxå.

en trea för att låten blev lite seg efter 2:56

/D

Hehe men vad är en jojkande plastbrud då?

Tack iaf 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe men vad är en jojkande plastbrud då?

Tack iaf 😛

Definition jojkande plast brud: mycket kropp, inte så mycket egen vilja, lite silikon implantat..hmm..mycket silikon implantat...klädd i röd lackdress och sjunger playback.....och kommer från jockmock eller nåt.

( nu menar jag inte att detta skulle vara dåligt... 'cause i like plastbrud 😛 )

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe men vad är en jojkande plastbrud då?

Tack iaf  😛

Definition jojkande plast brud: mycket kropp, inte så mycket egen vilja, lite silikon implantat..hmm..mycket silikon implantat...klädd i röd lackdress och sjunger playback.....och kommer från jockmock eller nåt.

( nu menar jag inte att detta skulle vara dåligt... 'cause i like plastbrud 😛 )

/D

Dude, thats how I like my women! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaaaaa.....................det..................

..............händer.....................................ju.....................

inte................................................................sådär.......

...................................................jättemycket.

Eller, det händer fast lite långsamt uppbyggt. Skön som bakgrundsmusik när man snickrar eller klyver avocado. Inte min kopp Knorr dock...

Ibland får jag lite sköna Mike Oldfield-vibbar dock - skulle nog vinna på att kortas lite. Gör en executive summary på 1.25 vetja! 😏

Nä nu babblar jag bara........... Betyg: 3 hårdkokta potatisar

Link to comment
Dela på andra sajter

'cause i like plastbrud  😛 )

/D

Demoniqus, du är galen! Det var nån nånstans på forumet som letade efter bandnamn, jag tror du har kläckt ett här, eller åtminstone namnet på debutplattan - "'Cause I like plastbrud" 😏😉🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaaaaa.....................det..................

..............händer.....................................ju.....................

inte................................................................sådär.......

...................................................jättemycket.

Eller, det händer fast lite långsamt uppbyggt. Skön som bakgrundsmusik när man snickrar eller klyver avocado. Inte min kopp Knorr dock...

Ibland får jag lite sköna Mike Oldfield-vibbar dock - skulle nog vinna på att kortas lite. Gör en executive summary på 1.25 vetja! 😆

Nä nu babblar jag bara........... Betyg: 3 hårdkokta potatisar

eh tack 🙂

fast jag känner faktist inte att behöver va kortare.. ska lixom va lite "seg" musik 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå! Jag vill ha mer feedback!

Ett tipps är kanske att själv ge... 😉

härligt avkopplande

jo, ChillOut kan det nog vara.

"klädd i röd lackdress"

mums 😆

Jo, jag vet att jag vart dålig på att ge andra feedback, men jag ska skärpa mig nu! 🙂

Tack så mycket

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående den där jojken... Detta påminner mig STARKT om Nåids första skiva. Om ni inte redan hört den (vilket många har, utan att veta om det) lyssna på den. Kanske du har med Utan Namn... Det enda som saknas är jojkandet från de låtarna. Mycket snyggt och avkopplande, trevligt. 😆 Tycker gott och väl längden kan behållas, om än lite mer variation hade lyft lite extra. Har svårt att ge några andra kommentarer dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Demoniqus, du är galen! Det var nån nånstans på forumet som letade efter bandnamn, jag tror du har kläckt ett här, eller åtminstone namnet på debutplattan - "'Cause I like plastbrud" 😆😉🙂

😆 .. at your service... får jag lite cred då..elle?

men det är nog bara du som skulle kunna mantla en sådan debut-text i.a.f 😆

Neko : Tack...visste att jag hört jojk-prylen någonstans men kunde inte komma på var..

UtanNamn Kanske skulle klargöra att ordet "seg" var mer som att säga långsam... mina egna alster blir sällan långsammare än "R&b i 80".. det började klia i benen efter 2:56... låten är jäkligt skön annars, rent instrumenteringsmässigt

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående den där jojken... Detta påminner mig STARKT om Nåids första skiva. Om ni inte redan hört den (vilket många har, utan att veta om det) lyssna på den. Kanske du har med Utan Namn... Det enda som saknas är jojkandet från de låtarna. Mycket snyggt och avkopplande, trevligt. 😆 Tycker gott och väl längden kan behållas, om än lite mer variation hade lyft lite extra. Har svårt att ge några andra kommentarer dock.

Nej, jag har inte hört Nåids. Men nu måste jag det! 😉

Tack, kul att höra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Demoniqus, du är galen! Det var nån nånstans på forumet som letade efter bandnamn, jag tror du har kläckt ett här, eller åtminstone namnet på debutplattan - "'Cause I like plastbrud" 😆  😉  🙂

😆 .. at your service... får jag lite cred då..elle?

men det är nog bara du som skulle kunna mantla en sådan debut-text i.a.f 😆

Neko : Tack...visste att jag hört jojk-prylen någonstans men kunde inte komma på var..

UtanNamn Kanske skulle klargöra att ordet "seg" var mer som att säga långsam... mina egna alster blir sällan långsammare än "R&b i 80".. det började klia i benen efter 2:56... låten är jäkligt skön annars, rent instrumenteringsmässigt

/D

Tack. Det jag menade med "seg" var typ att det inte händer nått nytt var 5:e sekund 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...