Jump to content
Annons

Program för att bränna avi-filer?


Fnykis

Recommended Posts

Annons
Nej! Jag har andvänt Nero Express. Är Nero Burning Rom en helt annan sak?

I Nero Burning Rom kan du byta till "Nero Express" som är ett annat gränssnitt. Det finns en knapp som heter "Switch to Nero Express".

Nero burning rom funkade endast med dom filer jag nämde förut.

Alltså avi-film på dvd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej! Jag har andvänt Nero Express. Är Nero Burning Rom en helt annan sak?

I Nero Burning Rom kan du byta till "Nero Express" som är ett annat gränssnitt. Det finns en knapp som heter "Switch to Nero Express".

Nero burning rom funkade endast med dom filer jag nämde förut.

Alltså avi-film på dvd.

Jo, svarade på fel fråga så att säga.

Det du behöver göra är att göra om din avi-fil till ett DVD-kompatibelt format. Det finns en mängd verktyg för detta. Det bästa som jag själv har använt är:

http://www.digital-digest.com/dvd/download...laskmpeg_8.html

Edit: Det är gratis och det finns funktioner som kan ändra precis allt. Men det finns också färdiga "presets" som sköter allt automatiskt. När filerna är klara är det bara att bränna på men Nero!

Redigerat av Eternal
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej! Jag har andvänt Nero Express. Är Nero Burning Rom en helt annan sak?

I Nero Burning Rom kan du byta till "Nero Express" som är ett annat gränssnitt. Det finns en knapp som heter "Switch to Nero Express".

Nero burning rom funkade endast med dom filer jag nämde förut.

Alltså avi-film på dvd.

Jo, svarade på fel fråga så att säga.

Det du behöver göra är att göra om din avi-fil till ett DVD-kompatibelt format. Det finns en mängd verktyg för detta. Det bästa som jag själv har använt är:

http://www.digital-digest.com/dvd/download...laskmpeg_8.html

Edit: Det är gratis och det finns funktioner som kan ändra precis allt. Men det finns också färdiga "presets" som sköter allt automatiskt. När filerna är klara är det bara att bränna på men Nero!

Tack, det kan jag ha nytta av! Felet är nu att det här programmet är endast för att konvertera mpeg-filer.

Känner du till något som gör om avi?

Redigerat av Fnykis
Link to comment
Dela på andra sajter

Sakta i backarna det var denna jag talade om tidigare! Med presets och allt!

http://www.tmpgenc.net/e_download.html

Det är nog bäst!

Tack men jag hittade ett program som heter WinAVI Video Converter som verkar funka alldeles utmärkt. Testar det imorron.

Vi hörs!

.:Fnykis

Ja, det funkar säkert skitbra! Det finns en hel uppsjö av bra program. Man får prova sig fram till en favorit helt enkelt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...