mattebalja Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 hej. har precis byggt en mindre studio på fritidsgården 'Hemgården' i Lund där jag jobbar som fritidsledare o musikansvarig. bygget är inte helt klart, lite mer kabeldragning och tillfixning... Jag är ganska nöjd, med tanke på den starkt begränsade ekonomin och tiden. Postar det här för att se vad ni proffs tycker... Vad måste ändras direkt och vad verkar ok? 😉 studio bengt hej hopp Mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Ja det tycker jag. För två hundra spänn för en heldag? 😉 Jag kommer nästa gång jag behöver snika på nåns Röde. 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Wow! Riktig imponerad är jag. Förväntar mig mycket musik från er att demoposta här på forumet. Du har fått till en pangstudio och jag riktig ser hur entusiastisk man/du lagt ner jobb. Alla dessa hembyggda hörlurs/XLR boxar etc.. Bra grejjer dessutom. En liten fråga.. Hur stor var er budget för det här projektet? Bra jobbat! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Studiokortet kostar 200,- (kortet gäller i 100 år) bara ? 😉 handtag på väggen? om nå'n spelar för högt 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...