mattebalja Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 hej. har precis byggt en mindre studio på fritidsgården 'Hemgården' i Lund där jag jobbar som fritidsledare o musikansvarig. bygget är inte helt klart, lite mer kabeldragning och tillfixning... Jag är ganska nöjd, med tanke på den starkt begränsade ekonomin och tiden. Postar det här för att se vad ni proffs tycker... Vad måste ändras direkt och vad verkar ok? 😉 studio bengt hej hopp Mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Ja det tycker jag. För två hundra spänn för en heldag? 😉 Jag kommer nästa gång jag behöver snika på nåns Röde. 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Wow! Riktig imponerad är jag. Förväntar mig mycket musik från er att demoposta här på forumet. Du har fått till en pangstudio och jag riktig ser hur entusiastisk man/du lagt ner jobb. Alla dessa hembyggda hörlurs/XLR boxar etc.. Bra grejjer dessutom. En liten fråga.. Hur stor var er budget för det här projektet? Bra jobbat! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Studiokortet kostar 200,- (kortet gäller i 100 år) bara ? 😉 handtag på väggen? om nå'n spelar för högt 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattebalja Posted November 10, 2005 Author Share Posted November 10, 2005 haha nej inte handtag på väggen... det finns ett fönster bakom det där... lite jobbigt att ha ett fönster bakom medhörning, men jag kan ju inte bygga igen det helt. allt har kostat runt 60' skall särkna liet mer noggrant på det.... 😉 tack för peppen... jo jag är nog ganska entusistisk... 😄 många sena nätter, mycket kaffe och bra skivor (roger waters nya opera, johnossi och anthony and the johnsons kan nog fortfarande höras om man lyssnar nogrannt) 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejv Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 myyyspys! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Hej! "Studiokortet kostar 200,- (kortet gäller i 100 år)" - Shysst deal 🙂! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaus Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 (edited) Hej! Det här va riktigt nice, bra jobbat. Ska kolla till vilken stad riktnumret leder för de här va riktigt bra. Ok de står ju faktiskt att den ligger i lund 🙂 Edited November 10, 2005 by Nikolaus Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattebalja Posted November 10, 2005 Author Share Posted November 10, 2005 vad kul att folk gillar ens bygge... jo det rä jättebillgit att nyttja studion, tanken är ju att jag vill väcka samma intresse hos ungdomarna som jag har. ...det är ju bättre att de sitter å snackar frekvenser och analyserar pink noise, istället för att supa å slåss. 🙂 tack för kommentarer /mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
pennudd Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Shit vad välstädat alla har i sina studios... 🙂 Det har inte jag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattebalja Posted November 10, 2005 Author Share Posted November 10, 2005 ordning och reda... det är a och o... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts