Jump to content
Annons

Spelställen i sthlm


Martin Ekman

Recommended Posts

Annons
WhatGoesOn (oregistrerad)

Ah, synd.

Jag var på ett ställe vid slussen för ett antal år sedan och hoppade runt i källaren till Nick Cave och Front242 hoppades se fanns kvar och hade börjat med liveband.

Link to comment
Dela på andra sajter

WhatGoesOn (oregistrerad)
Frågan kvarstår, WhatGoesOn.

Vad heter ditt band?

Sorry, missade den.

Jag spelar inte i något band för närvarande.

Spelade för 10 år sedan gitarr och keyboard i ett band och har nu, när ungarna börjar bli lite större, så smått börjat försöka lära mig använda datorn till musik.

What Goes On är mitt musikprojekt, taget efter legendarisk låt.

Hoppas kunna spela ihop med kompisens band sidan336 senare kanske. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan kvarstår, WhatGoesOn.

Vad heter ditt band?

Sorry, missade den.

Jag spelar inte i något band för närvarande.

Spelade för 10 år sedan gitarr och keyboard i ett band och har nu, när ungarna börjar bli lite större, så smått börjat försöka lära mig använda datorn till musik.

What Goes On är mitt musikprojekt, taget efter legendarisk låt.

Hoppas kunna spela ihop med kompisens band sidan336 senare kanske. 😄

Hehe! Smidig jag är då...

Var helt säker på att det var du som hade startat tråden efter som du höll igång den med följdfrågor och grejer. Skulle frågat Ted ( så Ted, känn dig träffad av frågan du med 🙂 ). Men det var trevligt att få höra din musikaliska bakrund också. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bandet heter faktiskt TED. Om du har lust kan du ju kolla in www.tedmusic.com. Gästboken är inte klar, men ändå... Spelar du själv? Vadå isf?

Nej, jag är en sån där person som har ett stort intresse för att spela i band och som alltid har en massa ideér men tyvärr bara har kompisar som antagligen är omusikaliska eller har helt kass musiksmak 🙂 Så det blir till att sätta ihop saker på egen hand hemma tills något annat dyker upp.

Jag är ganska intresserad av demoscenen i stockholm. Tycker att det finns en massa "heavy shit" 😛 som borde uppmärksammas mera.

Link to comment
Dela på andra sajter

silver (oregistrerad)
Inget Stockholmsband är värt sitt namn förän dem har spelat på "Kafe 44"! 🙂

kan bara hålla med Kafe 44 är ett skojigt spelställe. Spelade där några gånger i mitten av nittiotalet när punkrocken fortfarande var intressant i mina öron.

Vad var det han hette som jobbade där alltid.Han lagade stark och god veganmat.

Han kanske är kvar fortfarande.(en riktig eldsjäl)

Silver

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...