Jump to content
Annons

Musik PC


norcomp

Recommended Posts

Annons

ca 400Mhz och runt 1500:-

Skämt å sido.. Du ger en dålig beskrivning.. Men mitt svar stämmer 🙁

i praktiken kommer din polare att vilja mer och mer och vill ha mer och mer effekter så i slutändan kommer inte en en 3 Ghz a 10.000:- att räcka.. Men svaret på din ursprungliga frågan är som sagt 1500:-

Börja med att kolla www.pcfynd.se eller www.smalandsborsen.se

Linux är gratis och det är även Rosegarden 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

mors

om polaren heter micke eller hallon så har jag ett gammalt bojsänke som är en pentium 120mhz med 16 mb minne som du kan få för lite låsspray eller ngt, den kostade faktiskt, tragiskt nog, närmare 30.000:- på sin tid...

näe skämt o sido så funkar nog det mesta....för ren audioinspelning så fick jag ut rätt mycket på på min 1:a burk som var en pentium 166:a med 16 mb minne (datorn ovan är mammas så jag slog henne på fingrarna där ; ) så att det mesta som inte använder floppydisketter bör nog funka....o andra sidan håller jag nog med om att:

i praktiken kommer din polare att vilja mer och mer och vill ha mer och mer effekter så i slutändan kommer inte en en 3 Ghz a 10.000:- att räcka.. Men svaret på din ursprungliga frågan är som sagt 1500:-

petri

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...