Jump to content
Annons

För er med Studio problem i Göteborg


trance[]control

Recommended Posts

Det är inte alltid lätt att beskriva sitt problem, samma sak gäller de som kan som skall försöka förklara, med text, hur man kommer till rätta med problemen.

Har du problem med något i studion och bor i Göteborgs området får du gärna höra av dig till mig, så skall jag eller någon av mina studio-vänner försöka hjälpa dig. Vi har drygt 30 års samlad erfarenhet av studio med det mesta som hör därtill. Allt från att koppla kablar till att trimma musik datorer.

Uppmanar även andra i andra städer att göra sig hörda då jag tror det finns ganska många där ute som vill/behöver hjälp. Och hjälpen är inte alltid lätt att få.

Mvh

Alex

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har precis möblerat om studion och bilder är på väg...

Vad det gäller utrustning så har vi just nu enbart dator, ljudkort och midi-klaviatur... Hade ett inbrott för ett år sedan som vår försäkring inte täckte. Resultatet blev att köra budget alternativ ett tag.

Mvh

Alex

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
control,7 January 2004, 10:19] Vi har drygt 30 års samlad erfarenhet av studio

Haha ja det är ju ett sätt att uttrycka det på 🙂 Trevligt initiativ i alla fall!

Redigerat av dbd
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha ja det är ju ett sätt att uttrycka det på 🙂 Trevligt initiativ i alla fall!

Jo visst - hur skulle du föredra att jag uttryckte mig?

Rada upp alla inblandade å skriva antal år per person i studio?

Inget agg - bara nyfiken.

I vilket fall så blir det samma sak... 😄

Mvh

Alex

Redigerat av trance[]control
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...