JakobP Postat 22 oktober 2005 Postat 22 oktober 2005 Hej, Ă€r ny pĂ„ forumet, och pĂ„ det hĂ€r med studioteknik. Har jobbat med data en massa Ă„r och lirat pĂ„ min gamla ES335 nĂ€stan lika lĂ€nge, (mest bluesartat oljud) och insĂ„g att man kan försöka kombinera de 2 Har kollat en del i forumet som gĂ€st tidigare, och det verkar vara ett tungt gĂ€ng som hĂ€nger hĂ€r, och sĂ„na vill man ju vara med i đ
sixties Postat 22 oktober 2005 Postat 22 oktober 2005 vĂ€lkommen, som nybörjare finns det mycket matnyttigt att hitta hĂ€r. đ men man blir ju aldrig full lĂ€rd...
Gote Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 VÀlkommen hit! Lite avis pÄ guran. En stratta Àr liksom inte lika mycket blues...
Lars Garage Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 đ Hejsan och vĂ€lkommen! ...335:or Ă€r ju dölĂ€ckra. Vad kör du den genom?
Stinkey (oregistrerad) Postat 24 oktober 2005 Postat 24 oktober 2005 Det sitter i fingrarna, inte gitarren. Men framför allt; VÀlkommen hit!!!
JakobP Postat 24 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 24 oktober 2005 (redigerat) đ Hejsan och vĂ€lkommen! ...335:or Ă€r ju dölĂ€ckra. Vad kör du den genom? Jag kör den line-in rĂ€tt in i laptop:en, funkar bra tycker jag. Saknar ju möjligheten att spela in med lite effekter dock, fĂ„r ju inte distkĂ€nslan nĂ€r man slĂ€nger pĂ„ sĂ„nt i efterhand, men men, begrĂ€nsad budget för musikskapandet tyvĂ€rr... Redigerat 24 oktober 2005 av JakobP
hegobald Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 Jo men visst.. VĂ€lkommen.. Och fet gura har du Ă„! đ
mornel Postat 25 oktober 2005 Postat 25 oktober 2005 VĂ€lkommen till forumet! đ Har alltid velat ha en 335:a...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.