Sonefors Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Hej hej! Japp, dĂ„ var Fredagen hĂ€r igen, och det Ă€r ju som vanligt starten pĂ„ en underbar musikhelg.. đł SjĂ€lv ska jag skriva klart jullĂ„ten till studiofestivalen. Sen ska jag lĂ€gga en liten slagg sĂ„ng, och grov mixa det hela... đđłđ Ska bli underbart att ta med sig ett par norrlands ut ocksĂ„ đ SĂ„ nu undrar jag: Vad har ni andra för trevliga musikprojekt framför er i helgen dĂ„???.... đ Trevligt Helg... mvh Fredrik
Piccazzo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 (redigerat) Jag ska spela in Kontrabas i morgon till tre lĂ„tar pĂ„ en kommande skiva. PĂ„ söndag ska vi spela in sĂ„ng pĂ„ en Duett till samma skiva utöver det blir det nog lite pulande pĂ„ ett par egna lĂ„tar som det ska spelas in sĂ„ng pĂ„ OCH troligtvis ett par eller fler timmar BF2. Trevlig Helg... đł Redigerat 21 oktober 2005 av Piccazzo
Sonefors Postat 21 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 21 oktober 2005 Okej! đł Visst Ă€r det vĂ€l underbart?... Ăr sĂ„ jĂ€vla skönt med helger, dĂ„ kan man liksom bara sĂ€tta sig i studion och hĂ„lla pĂ„ hur lĂ€nga man vill.... đłđđ mvh Sonefors
Pluffo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Jag pluggar. Varje dag Ă€r helg för mig. Life is good. đł
Sonefors Postat 21 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 21 oktober 2005 Jag pluggar. Varje dag Ă€r helg för mig. VadĂ„??? HĂ€nger inte med... đł Om du pluggar sĂ„ Ă€r vĂ€l varje dag pest Ă„ pina đ eller? đ SjĂ€lv jobbar jag bara halvtid sĂ„ jag har ganska mycket tid till musik đł
Linus Aegman Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 jag e arbetslös, varje dag e helg för mig me! đł
brojd Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Skall ivĂ€g till alingsĂ„s och spela lite hĂ„rdrock. đł
Sonefors Postat 21 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 21 oktober 2005 Psykiskt đł Jag skulle aldrig palla att bara vara hemma.....
Pluffo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Jag pluggar. Varje dag Ă€r helg för mig. VadĂ„??? HĂ€nger inte med... đł Om du pluggar sĂ„ Ă€r vĂ€l varje dag pest Ă„ pina đ eller? đ SjĂ€lv jobbar jag bara halvtid sĂ„ jag har ganska mycket tid till musik đł Ăhh....plugga hinner man ju göra medan man bouncar ner lĂ„tarna.
teddawid Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Jag ska grĂ„ta över att jag för tillfĂ€llet inte har nĂ„n musikdator... đłđ
musik (oregistrerad) Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 (redigerat) Hej! * Undvika att permanent vrĂ„lskrika rakt ut under helgens alla 60 timmar, sĂ„ ont har jag eftersom en ryggmuskel gĂ„tt av för snart tre veckor sedan och det alltjĂ€mt vĂ€rker. * Undvika att lĂ„ta dumma dj**la brev frĂ„n skattekontoret fördĂ€rva humöret! * VĂ€rmebehandla nĂ€mnda rygg tre pass om dagen om vardera 30 minuter med speciell elvĂ€rmedyna. VĂ€rktabletter tar inte alls och behandlar bara symptom! * invĂ€nta svar via mail frĂ„n nĂ€mnda myndighet nu i em. * Skaffa en mer exklusiv och framförallt bĂ€ttre skĂ€rmad Scart-kabel, för att se om det hjĂ€lper mot ljudstörningarna i Digitalboxen. * Prova Digitalboxen för första gĂ„ngen till den nya tv:n. * Se Leeds-Sheffield Utd pĂ„ ViaSat Sport 2 ikvĂ€ll live. * Se VĂ€sby Utd-GAIS pĂ„ ViaSat SVT24 imorgon dag live. * Ă ka till IKEA imorgon fm och glana pĂ„ hur en viss bokhylleserie ser ut live. * Försöka skriva klart Ă„tminstone 2 rysarnoveller. * TrĂ€na kondition, sex pass. * StĂ€da en hel del. * Diska en del. * Stryka en del. * Tippa en del. * SlĂ€nga en del skit. * Ă ka och hĂ€lsa pĂ„ nĂ€ra slĂ€kt. * Se över finansiell status. * Testa en del elektronik förutom digitalboxen, eventuellt ljudkortet. * TrĂ€na gitarr. * FrĂ„ga nĂ„gon expert i nĂ„gon butik om vad som krĂ€vs för program för att videoredigera och skapa hemsidor. Och om Nero eller Sonic Record Now! Ă€r bĂ€st för att brĂ€nna cd:s! De kostar ju samma... Musik? Ja, jo... om det hinns med... Mest handlar det dĂ„ om att skissa pĂ„ kommande videos, spĂ„na idĂ©er alltsĂ„. Men Ă€ven tĂ€nka efter hur hemsidan ska se ut och innehĂ„llet. đł p.s.: FörstĂ„r inte vad ni sysslar med. NĂ€r jag studerade Ă€gnade jag 80 timmar i veckan Ă„t detta. Varje helg var en dag. Nu nĂ€r man jobbar har man ju Ă„ andra sidan hur mycket tid som helst... d.s. :musik Redigerat 21 oktober 2005 av musik
Sonefors Postat 21 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 21 oktober 2005 Jag pluggar. Varje dag Ă€r helg för mig. VadĂ„??? HĂ€nger inte med... đł Om du pluggar sĂ„ Ă€r vĂ€l varje dag pest Ă„ pina đ eller? đ SjĂ€lv jobbar jag bara halvtid sĂ„ jag har ganska mycket tid till musik đ Ăhh....plugga hinner man ju göra medan man bouncar ner lĂ„tarna. HAHAHA đđłđ
Danabacken Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 (redigerat) Jag ska ocksĂ„ ha musikhelg! đ Och sitta hur lĂ€nge ja vill! đ Men snart kommer ju den dĂ€r jĂ€vla mĂ„ndagen igen! đ đ Redigerat 21 oktober 2005 av Danabacken
Pluffo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Jag ska ocksĂ„ ha musikhelg! đ Och sitta hur lĂ€nge ja vill! đ Men snart kommer ju den dĂ€r jĂ€vla mĂ„ndagen igen! đ đ "Jag gillar inte Fredagar för dĂ„ Ă€r det inte sĂ„ lĂ„ngt kvar till MĂ„ndag."
Eternal Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Ăhh... Jag trivs med mitt jobb och har inga problem med mĂ„ndagar! I helgen blir det stĂ€dning och utgĂ„ng.
tbruce Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Bara skola för mej hela helgen... jobba pĂ„ projektarbetet typ... ...dvs, spela in och skriva musik. đ Ska fĂ„ klart en skiva innan nyĂ„r sĂ„ jag har en del att göra. đ
Pluffo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Hej! * Undvika att permanent vrĂ„lskrika rakt ut under helgens alla 60 timmar, sĂ„ ont har jag eftersom en ryggmuskel gĂ„tt av för snart tre veckor sedan och det alltjĂ€mt vĂ€rker. * Undvika att lĂ„ta dumma dj**la brev frĂ„n skattekontoret fördĂ€rva humöret! * VĂ€rmebehandla nĂ€mnda rygg tre pass om dagen om vardera 30 minuter med speciell elvĂ€rmedyna. VĂ€rktabletter tar inte alls och behandlar bara symptom! * invĂ€nta svar via mail frĂ„n nĂ€mnda myndighet nu i em. * Skaffa en mer exklusiv och framförallt bĂ€ttre skĂ€rmad Scart-kabel, för att se om det hjĂ€lper mot ljudstörningarna i Digitalboxen. * Prova Digitalboxen för första gĂ„ngen till den nya tv:n. * Se Leeds-Sheffield Utd pĂ„ ViaSat Sport 2 ikvĂ€ll live. * Se VĂ€sby Utd-GAIS pĂ„ ViaSat SVT24 imorgon dag live. * Ă ka till IKEA imorgon fm och glana pĂ„ hur en viss bokhylleserie ser ut live. * Försöka skriva klart Ă„tminstone 2 rysarnoveller. * TrĂ€na kondition, sex pass. * StĂ€da en hel del. * Diska en del. * Stryka en del. * Tippa en del. * SlĂ€nga en del skit. * Ă ka och hĂ€lsa pĂ„ nĂ€ra slĂ€kt. * Se över finansiell status. * Testa en del elektronik förutom digitalboxen, eventuellt ljudkortet. * TrĂ€na gitarr. * FrĂ„ga nĂ„gon expert i nĂ„gon butik om vad som krĂ€vs för program för att videoredigera och skapa hemsidor. Och om Nero eller Sonic Record Now! Ă€r bĂ€st för att brĂ€nna cd:s! De kostar ju samma... Musik? Ja, jo... om det hinns med... Mest handlar det dĂ„ om att skissa pĂ„ kommande videos, spĂ„na idĂ©er alltsĂ„. Men Ă€ven tĂ€nka efter hur hemsidan ska se ut och innehĂ„llet. đ p.s.: FörstĂ„r inte vad ni sysslar med. NĂ€r jag studerade Ă€gnade jag 80 timmar i veckan Ă„t detta. Varje helg var en dag. Nu nĂ€r man jobbar har man ju Ă„ andra sidan hur mycket tid som helst... d.s. :musik *Eller skita i det och kolla pĂ„ alla SimpsonsDVD:er i bokyllan. För övrigt beror det vĂ€l lite pĂ„ VAD man pluggar. Filosofi nĂ„gon?
tordA Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 (redigerat) Det blir lugnt ! köpa ett Audiophile 24/96 kort (pĂ„ SecondHandMusic.se) en Korg Mono/Polysynt (beg. SkĂ€rholmen) en Mackie 1202 VLZ PRO (Estrad --- eller vad dom heter numera...) spela dataspel, mysa đ vĂ€rsta jobbet blir att fĂ„ ungarna att damsuga đđ Redigerat 21 oktober 2005 av Rockfart
Pluffo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 vĂ€rsta jobbet blir att fĂ„ ungarna att damsuga đđ đđđ
brojd Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Förresten, borde inte den hÀr trÄden ligga i OT forumet?
MusicGene Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 den hÀr helgen blir alkohol och gÄ pÄ konsert. förra helgen var det körlÀger, skitkul!
Danabacken Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 "Jag gillar inte Fredagar för dĂ„ Ă€r det inte sĂ„ lĂ„ngt kvar till MĂ„ndag." Precis! đ
Richie76 Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Det blir plugg Ă€ven för min del, har Ă€ven stora planer pĂ„ att för första gĂ„ngen ta mig ut och plocka svamp med tjej och knodd.. tror dock att de flesta svampar har frusit hĂ€r uppe i norr! đ Om man inte skulle rĂ„ka hitta nĂ„gra magic mushrooms förstĂ„s! đ
VacUm Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 StÀda Plugga planka storbandsmusik _SOVA_ hÄlla mig nykter tvÀtta och jobba lite...
Pluffo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Förresten, borde inte den hÀr trÄden ligga i OT forumet? Nja, den började med att handla om musik men nÄgonting hÀnde pÄ vÀgen.
Sonefors Postat 21 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 21 oktober 2005 JĂ€vla underbara mĂ€nniskor det finns hĂ€r đ
lavrell Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Jobba pĂ„ mitt nuvaranade jobb samt provjobba pĂ„ annat jobb som ljudtekniker imorrn. Sen ska jag "vuxenkramas". đ
Sonefors Postat 21 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 21 oktober 2005 provjobba pĂ„ annat jobb som ljudtekniker imorrn. Mmmmmm det lĂ„ter ljuvligt *dreggel* đ
lavrell Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 provjobba pĂ„ annat jobb som ljudtekniker imorrn. Mmmmmm det lĂ„ter ljuvligt *dreggel* đ jag klagar absolut inte đł för en gĂ„ngs skull sĂ„ har man blivit rekomenderad för ett jobb, och dessutom i "min" branch đ Ska Ă€ven spela gitarr samt vara lite plattspinnare pĂ„ det stĂ€llet om jag fĂ„r jobbet đ (hoppas)
tordA Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Ska Ă€ven spela gitarr samt vara lite plattspinnare pĂ„ det stĂ€llet om jag fĂ„r jobbet đł (hoppas) vi hĂ„ller 983 tummar đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.